球王美斯親筆簽名被高價炒賣!網上驚現「中文版簽名」叫價7萬 連PDF版都有?

文: 梁穎心
2022.12.20

阿根廷世界盃苦戰法國後奪冠,美斯圓夢捧走大力神盃!網上竟有人放售報稱是美斯的親筆簽名,只見單行紙上清晰寫上兩隻中文字「美斯」,索價近$70,000!賣家更補充「因為寫得太急所以有啲潦」,不過商品目前已被下架。

球王美斯率領阿根廷捧走世界盃圓夢登基,二手拍賣網Carousell旋即出現報稱是「美斯親筆簽名」的商品,索價$69,420。據賣家所言,簽名是美斯來港時所簽的,「因為寫得太急所以有啲潦」,更表示有誠意者可議價。

商品詳情:

上述商品目前已在Carousell下架,但當搜尋「美斯簽名」,會看到有人出售寫有「梅建國」的「簽名」,索價$10,000。注意只出售PDF版本,未知賣家會否考慮製作成NFT呢?

來源:CarousellInstagram

►同場加映:【衝出嚟玩】將藍隧道及將軍澳跨灣大橋12月開通!來回簡易2小時單車路線/觀景台打卡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓