Justin Bieber鬧爆H&M侵權 仲呼籲千萬別買 全系列緊急下架官方咁回應?

文: 唐卓寧
2022.12.22

時裝品牌H&M不時會與各名人明星或品牌合作,推出不同款式商品,例如最近就有BLACKPINK、哈利波特、迪士尼角色等,全部都性價比高,大受歡迎。不過,加拿大歌手Justin Bieber就在自己的社交媒體上鬧爆H&M,指最新推出的Justin Bieber系列未經他同意,是垃圾,又叫大家不要購買。

據外媒報道,時裝品牌H&M早前推出了以Justin Bieber為靈感的系列,包括T恤、連帽衛衣、手提袋及手機配件等。不過,Justin Bieber就在社交媒體上連出2個限時動態鬧爆侵權,指H&M最後上架與他相關的產品均沒有得到他的同意,這個系列是垃圾,又叫大家千萬別買。H&M亦有回應,表示此系列與所有其他許可產品和合作夥伴一樣,都已遵照適當的程序,但基於尊重,已將商品全面下架。而到香港H&M官網搜尋,亦不見該系列產品。

香港H&M官網不見該系列產品。

來源:BBC NEWS

►同場加映:【衝出嚟玩】將藍隧道及將軍澳跨灣大橋12月開通!來回簡易2小時單車路線/觀景台打卡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓