Edan呂爵安新歌〈LOVERSE〉MV誇張造型演外星人 孖女主角曾睿彤發展超友誼感情

文: 羅志宏
2023.01.01

踏入2023年之前,MIRROR成員Edan呂爵安推出全新R&B風格的派台歌〈LOVERSE〉, MV裡更化身成外星人的誇張造型,與地球人發展超友誼感情。今次新歌MV找來新晉演員曾睿彤擔任MV女主角,而其實歌名特別加入元宇宙(Metaverse)概念,亦是別出心裁的設計。

►同場加映:【衝出嚟玩】赤柱孖崗山觀景台1小時來回新手路線!適合親子郊遊/飽覽赤柱灣無敵靚海景

Edan今次首度與填詞人周耀輝合作,「〈LOVERSE〉係想講愛對人類好緊要,愛喺全宇宙都係一個共通嘅語言,喺任何地方都會發生,係一件 永恆嘅事情。」歌詞裡面有兩句Edan印象很深:「愛就要笨到像天才 / 愛就要大到成為大愛」,他覺得這兩句的形容很巧妙,他說:「愛未必好Logical(邏輯性),未必好有原因,甚或有時可能會好蠢,但呢個就係愛嘅精神,唔好諗太多,唔好估太多。」

今次是Edan第一次接觸R&B,一直很擔心難以拿捏,而為了盡善盡美,他特別用了7日時間灌錄〈LOVERSE〉,是繼〈E先生連環不幸事件〉之後灌錄時間最長的一次。〈LOVERSE〉本來預定在聖誕節推出,不過因延期最終改到大除夕才面世,不過這卻與MV裡的情節吻合了!因為MV裡都有倒數情節,而Edan亦化身外星人來到地球,遇上一名少女,發展出超出估計的情誼。

Edan變身外星人,原來都有段故,他說:「以往啲MV我都係演一個貼地嘅男生,會經歷大家都會經歷嘅嘢,好多類似嘅嘢,所以就諗不如試啲新嘢,或者跳脫啲,冇咁現實嘅嘢,結果就揀咗外星人嘅主題。自己聽咗個故仔都覺得好吸引,更提出我要做外星人!」為了做個入型入格的外星人,Edan不但換上最誇張的服飾,他更漂白了頭髮,又戴了Colour Con,讓人眼前一亮。

今次〈LOVERSE〉MV不但要在不同地方取景,又要轉換多個造型,更要一日內完成拍攝,所以整個拍攝進程都十分緊張,Edan也表示辛苦:「今次最攰係戴Colour Con,不嬲戴Con都唔可以戴好耐,會好攰好拮眼,加上前兩日開始喉嚨痛,有少少嚥喉發炎,有少少感冒,好在有Keep住食 藥,我比較擔心女主角多啲,因為有幾個Shot(鏡頭)同我好近距離,我同佢講都應該病硬。」

明天就是2023年,Edan特別分享了他來年的目標。「2023年希望出多啲唔同種類嘅 歌。其實都袋住咗啲歌好想出,亦都係風格好唔同,希望可以儲多啲唔同種類嘅歌。另外就係繼續唱多啲歌,變靚仔啲,做戲做好啲!」最後,Edan為各位送上最有愛的 祝福,說:「祝大家2023年新年快樂,希望大家可以勇敢去愛,搵到自己所愛,活喺 呢個充滿愛嘅宇宙入面,同埋記得聽〈LOVERSE〉!」

呂爵安Edan新歌〈LOVERSE〉MV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓