花店店長講解新春年花選購宜忌 邊種花易打理?邊種難處理?邊種唔買得?

文: U Magazine
2023.01.11

買年花係大家新年前嘅指定動作,但其實哪種花先算年花?幾時買先最啱?買咗年花,點樣可以令花襟擺啲?又有邊啲唔買得呢?

卉豐花業的 Cherry 指,年花泛指農曆新年期間會有花開、顏色鮮艷又比較耐擺的花種,例如:富貴子、朱頂蘭、串串金、銀柳、水仙等等。

富貴子

串串金

銀柳

水仙

 

Cherry 教路,最好購買時機是農曆年廿八後,並選擇一些開始開花的,待農曆年初一花朵盛開,還可以擺放一星期左右。如果一早選擇一些完全未開花的,若唔熟悉培養,有機會開唔到花就浪費了。

過年前幾日買一些同株有少量花已開的,確保新年期間會盛開。

太生、未開花的,不懂打理就可能開不到花。

 

粗身或大枝的花種都較容易養住,只需花樽有足夠水就可以,銀柳甚至不用水也可擺放一、兩年!想粗枝的花襟擺啲,一般斜剪花莖尾都未必令花朵吸夠水,不妨用槌仔稍為揼散,或者在中間多剪幾下,增加與水接觸面。

粗枝和幼身對比。

無論粗幼,買回來都要打斜剪枝。

粗身的花,要剪碎切口或用槌打散,令植物更多接觸水份。

 

除咗要勤力剪腳換水之外,在花樽水中加一滴漂白水消毒,都可令花擺放期變長。

 


而花瓣較薄的花都較難打理,例如繡球、小牡丹和大理花,因為這些花既不可以吹風,又要大量水份。

大理花

繡球

另外,過年大部份人都唔會買有刺的花,或者名字不吉利的花,例如玫(霉)瑰。而家有唔少人會買日本櫻花代替傳統桃花!兩者顏色外表相近,令人覺得都可催旺桃花運,仲避免坊間傳聞「桃花要連續買 3 年」嘅講法。

近年有人會用日本櫻花代替桃花。



【INFO】
卉豐花業
地址:九龍太子道西 162-164 號 13-15 號地舖
電話:2381 5531
營業時間:7am-8pm
網址:https://www.wayfoongflorist.com/

=======
同場加映:
【蝸居睇樓團】鰂魚涌風水屋靚裝大變身 遷就床頭方位三房變四房、超強儲物衣帽間


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓