農曆新年大掃除服務幫手清潔、煮團年飯!蒸糕/煮團年飯/煲湯都有 最平每小時$100起

文: 劉紀彤
2023.01.16

農歷新年又到了,相信家家戶戶都開始大掃除,但平日忙住返工返學,又可以點做?僱員再培訓局旗下的ERB「樂活一站」推出一年一度大掃除服務,除了清潔,仲有代蒸糕和煮團年飯服務,最平收費每小時$100!時間有限的朋友不妨選擇聘請家務助理來幫忙分擔一下啦!

為了迎接新年,ERB「樂活一站」推出大掃除服務,收費每小時由$130-$160不等,視乎時間及地區。 除了提供大掃除服務外,樂活一站更有蒸糕和煮團年飯服務,令上班族唔洗趕返屋企煮飯都可以食到住家團年飯!蒸糕服務範圍包括代購材料、指導製作蘿蔔糕、馬蹄糕及執拾及清潔相關用具。每小時建議收費為$100至$120,最少工作為2小時。另外,煮團年飯服務範圍包括購買食材、準備材料、煮餸菜及煲湯等,建議收費每小時$150!正在為大掃除苦惱的你不妨留意下樂活一站的家務助理服務啦!

資料來源:ERB「樂活一站」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓