街市魚檔$100海鮮套餐吸客 有齊魚蝦帶子!網民仲大讚新鮮

文: 唐卓寧
2023.01.13

街市攤檔眾多,檔主要吸引,除了食材要新鮮,低廉的價格亦是另一吸客方法。最近就有網民發現,一個海鮮檔推出100元海鮮套餐吸客,有4款常見海鮮,包括魚、蝦、帶子和蜆。帖文一出,有人留言大讚抵買,有人計過數覺得不值,亦有不少人指新鮮程度才是關鍵。

近日,在Facebook群組「香港街市魚類海鮮研究社」內,有網民發文指,樂富街市有一個海鮮檔推出100元海鮮套餐吸客,有4款常見海鮮,包括「1條倉魚、半斤海蝦、5隻帶子、半斤大蜆」,他形容海鮮十分新鮮,「條魚都好生猛」,而且攤檔還有多款套餐,他補充,自己試過同檔另一款長腳蟹套餐,十分新鮮,又包清洗、切件,很抵食。而海鮮檔店主亦於《東張西望》接受訪問,指平日大批入貨故可以推出較平價海鮮套餐益街坊,有時更會「蝕本價」發售當宣傳!

帖文一出,有人留言大讚抵買:「頭三樣單買都要30-40蚊吧,半斤蜆當係送」、「當然係平啦,如果是新鮮的更是冇野講」、「正喎,唔洗諗買咩」。有人計過數覺得不值:「一般。黃立倉$28;海蝦半斤$29;帶子(沙插)$30份6隻;大蜆半斤$14。所以,1d都5抵,只係有d魚檔好衰,平價海鮮最低消費係一斤」、「根本無點平,黃立倉30;沙插帶子30蚊;半斤蜆15半斤;蝦25蚊半斤」、「養黃立倉唔好食,蝦可能俾基圍蝦你,帶子本身就係平野,最值$可能係D蜆……」亦有不少人指新鮮程度才是關鍵:「全部生猛就抵,如果係瞓覺就唔買」、「咁樣睇就好似100蚊買到咁多樣野,但倉魚大定細,鮮定死都爭好遠價錢,要買過先知」。

來源:香港街市魚類海鮮研究社

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島北角碼頭出發!全平路家樂徑30分鐘抵達榕樹灣大街!牙較灣眺望發電廠三支煙囪打卡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓