廚房6個清潔黑點 善用天然材料!蛋殼好有用!

文: U Magazine
2023.03.07

屋企大掃除,其中一個重點當然係廚房清潔!家務清潔導師指出好多主婦都會忽略以下6個清潔黑點,各位清潔前記得睇片做定功課先!

就算平日經常清潔廚房,但仍有不少窿罅位置容易忽略!家務清潔導師 Ms Cheung 逐一指出以下 6 個廚房藏污之處!


1.百潔海綿、抹布


廚房海綿及抹布暗藏細菌,建議定期用過碳酸鈉浸泡,有消毒殺菌作用。

將過碳酸鈉加入溫水 (約 45°C-50°C) 並沖成溶劑,並浸泡過夜。建議最好每隔數天就清潔一次,保持衛生。

Ms Cheung 提醒不要一布走天涯!廚房起碼要有三條抹布,包括擦乾碗碟、抹桌面及抹手布,
清潔完晾在通爽地方。


2.電熱水壺
檸檬是清潔電熱水壺頑固水垢的好幫手,只要加入數片檸檬,加熱後浸泡過夜即可。


壺邊發現白色水垢,除了切片檸檬,亦可以檸檬酸代替,將廚房紙沾滿檸檬酸溶液,敷在白色水垢位置,即可輕鬆清除水垢。

3.果汁機
果汁機刀片鋒利,不建議伸手進去刷洗,教大家一個簡單方法,就是用蛋殼、白醋及暖水!


先把蛋殼剝小塊放進果汁機,加兩茶匙白醋及一碗暖水,攪拌約 30 秒即可。


4.蔬果儲存格
雪櫃蔬果格容易藏污,因為盛裝的是新鮮蔬果,需要定期清潔。


先拉出抽屜清空內部,將數滴蔬果清潔劑加入清水稀釋,沾濕抹布擦拭;頑固污漬可用牙擦,過水後晾乾。


5.調味料層架
調味料樽罐、層架易被醬汁弄得黐黐笠笠,可以牙刷及抹布沾上白醋,簡單抹刷即可。



6.小鐵器
廚房鐵器易生鏽,不妨將生鏽物品浸泡在熱梳打粉水內,即可去掉大部分鏽漬,頑固鏽漬可用牙刷抹刷。


text/zuki
photo/May

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】新手上車必知!專家教買一、二手樓步驟!買樓花有著數?高成數按揭點計?幾時同業主講價?
 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓