1月全港市民免費搭巴士!賀193生日 全日無限次任搭指定路線!

文: 梁穎心
2023.01.13

1月14日是甚麼日子?是宇宙天團ERROR成員193郭嘉駿的生日!為慶祝193的生辰,九巴與193老婆請全港市民全日免費無限次乘搭指定巴士!記得認住路線1A(車牌VF993)這輛全港唯一一架193主題巴士,由尖沙咀碼頭往返中秀茂坪,都是全日免費!

193老婆與九巴合辦免費乘車日,在1月14日193郭嘉駿生日的大日子,將推出一輛全港唯一一架193主題巴士,當日全港市民可全日免費無限次乘搭!這輛主題巴士會行走路線1A,往返尖沙咀碼頭至中秀茂坪。車身印上越州公路 193的MV帥照,大家記得捕實指定巴士,同193慶祝生日喇!

來源:九巴

►同場加映:【衝出嚟玩】全球首間!葵涌室內滑雪衝浪體驗館 1萬呎場地仿真雪斜道/恒溫暖水衝浪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓