農曆新年7大禁忌唔做得!煮飯都唔得?做錯會掃走運氣 影響來年財運/事業運

文: 劉紀彤
2023.01.21

農曆新年是一家人聚首一堂的節日,大家都會拜年、逗利是、食年糕!不過除了新年習俗,原來大年初一都有不少禁忌,唔小心犯禁有機會影響來年運程!如果想新一年順順利利,就要留意以下大年初一禁忌啦!

農曆新年習俗多,大多數人都會於過年前買新衫、剪頭髮扮靚,令自己「乾乾淨淨」過年之外,原來大年初一還有不少禁忌,萬一犯禁有機會影響來年運程!

1. 忌催起床、直呼全名

大年初一切忌催促別人起床,更加不可以直呼對方全名!否則有傳當事人未來一年都會一直「催促」別人,而對方一整年亦會「被催促做事情」。

2.  忌睡午覺

唔少人放假也喜歡在家補眠,不過年初一睡午覺有「懶惰」的喻意,傳說年初一睡午覺會影響來年事業運!

3. 忌早上洗頭

在中國傳統上年初一早上是好運的泉源,而早上洗頭會洗掉好運、財運,建議大家可以在晚上洗頭比較好。

4. 忌煮新飯

中國人年三十晚會食豐富的團年飯,有魚有肉,而中國傳統年初一亦最好食年三十剩下的過年飯,寓意一整年都「有餘」,年年有餘。

5. 忌洗衣

傳說初一及初二是水神的生日,所以忌洗衣,各位如果要洗衣服就要等到初三了。

6. 忌説不吉利字眼/髒話

為免得罪神明,大年初一忌説不吉利的話,例如「死」和「四」。初一也不要和人吵架,以免來年與人結怨。

7. 忌掃地

初一掃地有掃走運氣和破財的意思,所以中國傳統初一是不掃地的。

 

來源:HKET

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓