年初五「迎財神」5大禁忌!迎財神要食餃子?5大禁忌以免嚇走財神入屋拜訪!

文: 劉紀彤
2024.02.14

農曆新年相信是中國人最忙碌的節日,大年初一拜年,初二拜車公,到了年初五當然唔少得「迎財神」啦!初五送窮迎財,唔少商舖亦會於初五啟市,如果想為來年添財運的話就要睇有咩禁忌,以免嚇走財神!

新年又係時候去舊迎新,當然仲要「送窮」望來年財源滾滾,而年初五就是「迎財神」的大日子,即刻睇睇有咩特別注意的迎財秘訣及禁忌!

.禁忌一:家中切忌堆積垃圾

年初五之前最好不做打掃以免掃走好運,不過因為堆積垃圾象徵為窮氣,到了年初五就應該來個正式的大掃除,將垃圾掃走,迎富送窮。

禁忌二:忌拜年

初五是「送窮」的日子,有傳初五拜訪他人會將晦氣及窮運帶給其他人,因此不宜拜年。

禁忌三:忌午睡

初五是迎接財神入屋的大日子,有傳午睡會聽不到財神敲門聲,錯過了「財來」的機會。

禁忌四:忌擺放舊揮春

相傳貼有喜慶揮春的家門會較容易吸引財神;不過如果用舊揮春或破掉揮春就會引窮神上門。

禁忌五:忌罵人窮

初五同是財神的生日,如果罵人窮、說他人很窮酸,被財神聽到會不利財運。

第六:宜吃餃子

因為餃子的外形與金元寶相似,象徵招財進寶,寓意好運早來,年初五食餃子有「好意頭」。

 

來源:HKET 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓