41歲孫慧雪宣布誕下第二胎!IG貼仔仔初生照報喜:「細佬出來了!」

文: 羅志宏
2023.07.26

現年41歲的女藝人孫慧雪,於2016年與富二代批發商結婚,2017年為老公誕下囝囝,一家三口幸福滿瀉。7月26日,孫慧雪就在IG社交平台上報喜,宣布誕下第二胎,並貼出多張仔仔的初生照,相當得意可愛,直言:「細佬出來了!」

孫慧雪早前在農曆初七人日(1月28日)孫慧雪就在IG社交平台上報喜,宣布懷上第二胎,並上載一段與囝囝的片段!

孫慧雪在IG社交平台上報喜,宣布懷上第二胎,並寫道:「祝大家人日生日快樂,同時亦趁住今日,開心同大家宣佈,Riley做哥哥啦!每個小生命都得來不易,惜緣感恩。#已經感受到二寶媽不容易#我做二寶媽啦#同上次一樣肚仔好大#但而家只有三個多月咋」。

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

 

圖片來源:IG@孫慧雪

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓