上水$400買入一箱韓國松葉蟹!平均$40隻 網民竟批韓國人用嚟「咁食」唔值錢?

文: 唐卓寧
2023.02.04

雖然拆蟹肉很麻煩,但仍無阻其人氣一直高企,而若搜羅到又平又靚的蟹絕對是一件開心事。近日,在Facebook群組「香港街市魚類海鮮研究社」內,有網民發文指,自己用400元買到10隻韓國松葉蟹,即是40元一隻,不少人留言希望一試,亦有人覺得「一分錢一分貨」,要小心食品安全。

最近,有網民在Facebook群組「香港街市魚類海鮮研究社」內發文貼出,自己在上水彩園商場以400元購入1箱10隻韓國松葉蟹,於是配文「400元一箱10隻韓國松葉蟹會唔會伏」,每隻要價只需40元,不少人留言希望一試並問及地址;有人覺得其實不算值,「買過,伏,無咩肉食又無膏」、「冇咩肉食,用嚟擺盤裝飾扮豐富」、「一分錢一分貨,呢D韓國當地都會做放題任食 / 加工做成松葉蟹產品。肉削少膏,不過都係新鮮,B級蟹」、「本身凍肉鋪急凍熟松葉蟹都係70蚊左右一隻,滿肉。呢d盲盒40蚊一隻都正常」;有人覺得「一分錢一分貨」,要小心食品安全,更有人鬼馬留言:「沒問題的,因為你往後已經不能再有任何問題,一路好走!」

 

來源:香港街市魚類海鮮研究社

►同場加映:【衝出嚟玩】懶人必去!九龍灣平山睇超靚日落行山路線!15分鐘登頂睇芒草/遠眺城市景打卡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓