00後畢業生同親戚過年被嫌人工低 屋企人逼辭職:無呢個數唔好做?

文: 唐卓寧
2024.02.11

到底大學畢業生踏入社會的第1份工作,工資有多少才算合理呢?早前就有網民指,一位同事在農曆新年假期時,其母親與其他親戚比較了同齡人的工資後,便命令其離職,網民於是在網上問及意見:「其實而家大學生畢業出到嚟揾幾錢先岩呢?」

一名網民在香港討論區發布了一篇以「00後同事畀阿媽逼住要辭職」為題的文章,他指,公司原先有一位00後同事,但農曆新年假期後便匆匆遞信辭職,事源是過年期間,其母親與親戚比較了同齡表哥的工資,發現沒有讀到大學的表哥與大學畢業的那位同事相約,於是其母親便不斷催促同事辭職,及找另一份工作,月薪要有2萬以上。

不過,發文的網民就反問:「佢讀嘅科又唔係咩專科,大學生出到嚟揾呢個數唔正常咩」、「其實而家大學生畢業出到嚟揾幾錢先岩呢」,文末亦慨嘆:「揾唔到兩萬以上一個月都唔洗叫個仔辭職掛,仲要個仔都咁聽話都有」。

文章引來不少留言:「正常搵到新工先辭職,佢阿媽咁樣會害咗個仔」、「弱智家長遇著蠢鈍兒。」、「呢個阿媽做乜嘢要干涉個仔份工個仔做呢份工做得好好地,就是因為呢個阿媽拿親戚與自己個仔作比較,搞到個仔無地自容要辭職,正所謂『人比人比死人』,呢個阿媽真是害左個仔」。

來源:香港討論區

圖片來源:TVB劇集截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓