網民熱議:天氣潮濕唔應該洗衫?想洗衫又有咩辦法?洗完仲多咗細菌?應用防霉洗衣粉?拎啲衫去磅洗?

文: U Magazine
2023.02.16

潮濕天氣會令洗咗嘅衣物難以自然晾乾,而當潮濕時唔洗衫到底又係咪一個好嘅做法呢?最近有網民喺香港討論區上發文,指媽媽唔畀自己喺天氣潮濕時洗衫,因而就令佢相當之苦惱,一眾網民見狀亦紛紛熱烈討論起來:潮濕時係咪唔應該洗衫?天氣潮濕想洗衫又可以點?

潮濕時衣物幾日都唔會乾?洗完嘅衫仲多菌過未洗?
樓主表示最近天氣潮濕,屋企亦冇抽濕機,媽媽除咗閂晒全屋嘅窗之外仲唔畀洗衫,因而就令佢對潮濕時唔可以洗衫嘅觀點感到疑惑:「連呢幾日著完嘅衫佢都唔畀我地(哋)洗,話洗左(咗)好難乾,就連著過嘅內衣褲,佢都唔肯開機洗,話洗完都唔會乾,洗嚟做咩,但係啲衫唔洗真係臭啦,要點著出街啵!唔通天氣一直濕就唔洗衫咩?」,有網民就認為於潮濕嘅天氣的確係唔應該洗衫,衣物會晾幾日都唔乾,會更容易滋生細菌:「up(噏)住up(噏)住唔乾,細菌滋生速度快,十幾個鐘後洗完既(嘅)衫仲多菌過未洗」、「早幾日潮濕天氣,洗咗啲衫3、4日都吾干(乾),仲有陣UP(噏)味,所以真係吾(唔)好洗,內衣褲洗咗就用風筒吹乾」。

有網民指於潮濕時洗好的衣物用上幾天都無法乾透,還會有異味產生,認為不應於潮濕時洗衣。


亦有網民指洗衣後衣物若長時間不乾的話,細菌會滋生得極快,衣物會比起未洗前有更多細菌。


應買抽濕機、乾衣機?拎去洗衣店磅洗?
有網民就建議如果潮濕時想洗衫嘅話,就應該要用上抽濕機或乾衣機:「不如買部抽濕機番(返)屋企?」、「買番(返)部乾衣機咪alright囉」,亦有網民推介可於淘寶買乾衣神器:「去淘寶買個乾衣神器啦,一百元左右咋」,另有網民就指可將衣物拎去洗衣店磅洗:「拎出去磅洗啦」、「攞去洗衣舖俾人洗啦」、「拎出去自動洗衣乾衣有幾難,個零鐘頭已經可以放返入衣櫃」。

有網民認為當潮濕時洗衣後可用上抽濕機、乾衣機或乾衣神器。


有網民則建議天氣潮濕時可到洗衣店將衣物清洗。


怕唔乾淨可用衣物消毒液?洗少幾件再用防霉的洗衣粉?
樓主其後就補充指唔想將內衣褲拎出去洗衣店洗,怕會唔乾淨:「啲底衫褲唔係咁想拎出去洗,怕出面唔乾淨呀」,有網民就指若衣物唔洗,會比起於洗衣店洗有更多病毒及霉菌,建議如果怕唔乾淨,洗衫時可自行添加衣物消毒液:「驚就自己加衣物消毒液一齊洗,唔洗病毒霉菌仲多過外面洗N倍」,亦有網民建議若堅持喺屋企洗衫的話,可選用一啲防霉嘅洗衣粉以及唔好一次過洗太多衫:「污糟衫一定要洗,試下(吓)每次洗少幾件,選防霉的洗衣粉/液,fling乾D(啲),分開地方涼(晾)」。

有網民指洗衣時可添加衣物消毒液以確保衣物清洗得乾淨。


亦有網民建議於潮濕天氣在家中洗衫時可選用有防霉功能的洗衣粉,並將洗衣量減少及將衣物分開地方晾起。


text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

========
同場加映:
【蝸居睇樓團】開箱實試!灣仔新開酒店式服務住宅 雙面櫃間隔夠實用 300呎間到房、廳、梗廚

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!