大埔廟宇觀音借庫善信用呢招「霸地盤」 網民熱議:借庫都要炒黃牛咁勁?

文: 唐卓寧
2023.02.16

昨日(2月16日)是觀音開庫的日子,不少廟宇都有舉辦「觀音開庫」活動,讓善信們能夠在吉時借庫。而大埔區就有網民發現,有人用紙張貼在地上代替真人排隊,以此霸位,網民在社交平台上分享時,留意到「姓劉似乎經濟有啲問題」,有人留言連借庫欠缺誠意,亦有人留言笑稱可用此招炒黃牛。

昨日是觀音開庫的日子,在Facebook群組「大埔人大埔谷」內,有人分享觀音借庫現場的照片,不過照片不是拍下人山人海的景象,而是多張紙貼在地上的排隊盛況。每一張紙都印有或寫上其姓氏及「宅」字,並緊貼上戶家人的紙張。而貼出圖片的人更留意到「劉宅」至少有3張,故亦寫道:「姓劉似乎經濟有啲問題」。

帖文一出,不少網民都在下方留言,一位劉姓網友更「力證」樓主的猜想:「我一向經濟都有問題啊!活在貧窮線下!」亦有不少人有搞笑的看法:「係咪自己print 㗎?咁可唔可以print 幾十張霸位炒黃牛」、「借庫都要炒黃牛咁勁?觀音娘娘起碼值10萬1個位啦」、「咁無誠意,娘娘都唔保佑你啦」、「係咪玩大富翁呀」、「通知食環清左佢」。

 

 

來源:大埔人大埔谷

圖片來源:TVB劇集截圖

►同場加映:【衝出嚟玩】記者直擊東涌最新櫻花粉色花海大道!昂坪纜車下80棵櫻花樹唯美盛開(附地點+交通詳情)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓