COLLAR成員Ivy So齊陰瀏海造型曝光!新髮型極童顏仙氣指數再飆升

文: 羅志宏
2023.02.20

COLLAR人氣王成員Ivy So(蘇雅琳)不時都會在IG社交平台上與粉絲互動,日前適逢情人節,Ivy So除了公開了與弟弟的合照,更罕有以齊陰瀏海造型,限定快閃IG限時動態!現年21歲的Ivy So由參加《全民造星IV》到出道至今,一直都以旁分髮型或高馬尾的造型示人,這次的新髮型可謂令人眼前一亮。

Ivy So雖然沒有另一半,未能有情人節向粉絲放閃,但就大派福利,自拍曝光齊陰瀏海的新髮型,新鮮感十足。本來已經仙氣滿溢的Ivy So,換上齊陰瀏海的髮型一樣駕馭得到,而且瞬間再變極童顏,仿似回到小學生的模樣,相當可愛。雖然瀏海造型童顏,但Ivy So就表示這個只是「情人節限定,存在咗5分鐘的齊陰」!

►同場加映:【著數慳家王】台灣2派克雞排登陸紅磡!多款夜市小食$10起/超多汁脆皮雞排

圖片來源:IG@Ivy So、節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓