陳自瑤夫妻關係疑再現新轉機 王浩信罕有公開19字言論談老婆Yoyo

文: 羅志宏
2023.02.26

王浩信去年忙於北上拍劇,並開拓內地市場,久未返港公開露而的他近日忙於宣傳劇集《廉政狙擊》,日前就被傳媒再次問與老婆陳自瑤(Yoyo)的相處,王浩信今之就罕有大方以19字言論回應,令網民聯想二人夫妻關係疑再現新轉機。

王浩信日前現身新劇《廉政狙擊》的宣傳活動,久未在港公開露面的他成為傳媒焦點,被問到有否留意老婆陳自瑤早前的演出時,向來鮮有談及太太Yoyo的王浩信,就罕有講起老婆,自爆「我成日都畀意見佢...我哋唔會公開去宣傳太多」,簡單以19字言論低調交代夫妻日常相處。

 

►同場加映: 【香港周圍遊】觀塘新開貓貓+雪貂互動體驗所「動物穴」陪伴領養動物!罐罐居酒屋/10款手工班/入場$39起

 

圖片來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓