天水圍賞花情侶高難度「瞓身」打卡 壓爛繡球花惹怒網友狠批自私!

文: 辛曦桐
2023.02.23

近排繡球花開滿全港各地,惹來各攝影愛好者前往打卡。然而近日卻有網友於網上平台發文,稱早前看到一對情侶於天水圍公園繡球花圃以高難度「瞓身」姿勢打卡嚇壞網友。而有恐其動作壓爛繡球花,網友亦及時上前勸告,但情侶卻無視提醒令網友十分憤怒!

早前,有名網友於社交平台Facebook群組「香港風景攝影會」上發文並在文中附上數張照片。照片中一對情侶正在天水圍公園繡球花圃處打卡影相,然而為追求「完美」照片竟以高難度「瞓身」姿勢進行拍攝。其動作嚇壞愛花心切的網友,表示:「雖然有拉住,但都係壓咗落去...」。而當時網友亦有即時作出反應,大叫:「壓爛啲花喇」,然而該對情侶卻無視勸告令其相當無奈。同時網友亦提到期間亦曾有保安經過,不過保安輕輕行過後便離去,沒有做出任何行動。

事件發佈後亦惹來了一種網友的評擊,紛紛表示:「應該正面影佢哋個樣出嚟啦…咁自私!」、「大媽級行為」、「白痴!」、「自私精影相」。更有網友質疑:「想睇佢係咩表情,咁樣影真的影到靚?」,同時更有人親自繪圖畫出以這種方式下拍照的「預想圖」,並表示:「究竟點解會覺得咁影出來會靚···瞓低+低炒+N下巴+豬鼻+亂髮+身大頭細+手震」。

另外就此事亦有不少人提出,其實最近不少人在賞花打卡期間,都有做出如踩踏草坪等破壞環境的行為。然而政府亦有規定若在公共公園任何花圃、灌木或植物,或任何正在整理作為花圃或供栽種樹木、灌木或植物的土地內處步行、奔跑、站立、坐下或躺臥都屬違規行為,因此還請大家在打卡同時亦要愛惜植物。

圖片及資料來源:香港風景攝影會

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓