李璨琛老婆終卸貨誕第二胎BB!李元元Lucy榮升家姐望實細妹Sucy得意至極

文: 羅志宏
2023.02.24

藝人李璨琛老婆梁志瑩(Sophia/ Lucy媽)於去年9月宣布陀第二胎,日前就在IG上載卸貨前的自拍相,不少網民對Lucy媽的「唔見肚」感到嘖嘖稱奇,而事隔大半日,Lucy媽就公布喜訊,表示終於卸貨誕第二胎BB囡,更分享了大女Lucy與細妹Sucy的得意合照。

大女李元元(Lucy)是近年人氣數一數二的星二代網紅小朋友,而Lucy媽早前懷有第二胎,就令許多網民都關心「Lucy 2.0」的來臨。昨日(23日),Lucy媽就在IG社交平台宣布誕下細女,並貼出多張新生嬰兒的相片和一家四口合照,透露細囡取名為「Sucy」,寫道:「大家好!妹妹Sucy終於都出咗世喇!家姐仔lucy超超超肉緊呀!#妹妹個頭圓到好似粒牛丸」。

榮升家姐的Lucy更一貫得意本色,望實細妹Sucy,更肉緊抱到實,兩姐妹以後一定要相親相愛,一齊大放笑彈,開心快樂成長!

 

 

►同場加映: 【香港周圍遊】觀塘新開貓貓+雪貂互動體驗所「動物穴」陪伴領養動物!罐罐居酒屋/10款手工班/入場$39起

圖片來源:IG@李元元

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓