張致恒老婆雯雯IG再爆seed遭債主狂騷擾奪命追數 PO黑圖開火:「我係真係會同你死過」

文: 羅志宏
2023.03.27

藝人張致恒(Steven)自2019年與圈外女友雯雯奉子成婚後,二人已育有3名兒子,婚姻之路一直傳出離離合合。雖然雯雯曾澄清被指已離婚的傳聞,表示只是單方面的計劃,但二人婚變傳聞仍屢見不鮮,經濟狀況更已山窮水盡。日前,雯雯就第N度在IG社交平台上爆seed!

5月16日,雯雯在IG公然發火,寫道「死物嘅垃圾都仲可以廢物回收,有貢獻。但係活生生嘅垃圾存在,只會阻礙到一切!簡單啲講,垃圾,呢個名都配唔上。」雖然未有指名道姓開名被鬧的對象,但不少網民就再度懷疑是Steven。

3月26日,雯雯在IG限時動態上PO全黑圖,警告各方債主勿再騷擾她:「我喺呢度講多最後一次,要追數嘅,搵返問你借錢嘅人。不斷用唔同電話去打俾我喺我唔同嘅平台留言訊息騷擾我,我都幫你唔到!如果你騷擾到我嘅屋企,我係真係會同你死過,我乜嘢都唔驚!我而家只係得命一條。我每1秒,只係希望有奶粉錢有屋住比我嘅屋企!我只係希望用我嘅時間我嘅能力去照顧我嘅屋企!」

2月28日,雯雯在IG限時動態上再度爆seed,以黑圖配字寫下「底線。容忍。如果因為我身體不適,而送唔到小朋友返學,令到小朋友要請假,我會檢討。但如果因為冇錢畀小朋友搭車返學,而導致小朋友一次又一次要請假,我覺得呢種父母要好好想一想,你到底怎樣向小朋友解釋,為甚麼不能出門返學。」

3月1日,雯雯再度出PO傾吐累透的心聲:「努力為(三名兒子與三隻狗)尋找出路,2023(年)不能再跟一些沒進步的人在一起,這樣只會累搭(鬥)累,係時候要係唔同嘅方向搵出路,救自己同個屋企,但需要嘅時間都唔短。希望你們能夠等我。承諾,能夠正常返學。承諾,有三餐。」似乎雯雯又再下定決心有新開始。

雯雯與老公張致恒夫妻關係一直撲朔迷離,日前她亦在IG公佈開設網店,售賣純手工寵物零食,實行做做老闆自力更生。

 

►同場加映:【著數慳家王】DON DON DONKI銅鑼灣/屯門分店開倉清貨低至1折!人氣藥妝/日用品/家品最平$5

 

圖片來源:IG@雯雯、張致恒

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓