日本雞蛋荒|香港超市推$20盒日本蛋掀搶購潮 街坊瘋狂搶蛋!仲有人疑因人流太多被困?

文: 黃樂恩
2023.03.08

受到禽流感影響,日本雞蛋輸出數量大減、價格上漲,現時除了日本出現雞蛋荒,就連本港超市亦出現日本雞蛋搶購潮。最近有網民上傳多段影片,指香港一間日式超市以每盒$20價錢出售日本雞蛋,吸引大量市民搶購,場面相當激烈,而且更有人疑似因人流太多,高呼「比我出去啊!」即入內文睇睇啦!

日前有網民在Facebook群組「將軍澳主場」發文,指影片攝於某日式百貨超市,從影片見到有不少顧客拿取在紙箱內的日本雞蛋,當中有男女以及老人家,當時場面相當激烈,部份紙箱內的日本雞蛋已被搶購一空,而且更有人疑似被困在人群中,並高呼「比我出去啊!」

其後該網民更上傳超市開門前照片,見到已有大批市民在門前等候,不知道是搶購減價貨還是日本雞蛋,難怪連樓主也笑稱,「$20一盒今時今日又真係幾抵」。影片一出隨即引網民熱論,有網民直指搶蛋情況太誇張,紛紛留言指「香港特色,餓狗特色」、「盲搶炎」、「有咁誇張」。

來源:FB@將軍澳主場

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓