馮允謙演唱會2023|MC張天賦驚喜現身靚聲合唱 尾場獲張學友拍片隔空打氣

文: 王庭芝
2023.03.28

馮允謙一連三場《AXA安盛呈獻 JAYPOP LIVE@COLISEUM 馮允謙演唱會 2023》紅館演唱會圓滿結束,全場反應熱烈,尾場表演嘉賓除了繼續有大馬女神林明禎,更有MC張天賦現身合唱,而「歌神」張學友更在Encore環節透過短片驚喜打氣,大讚Jay真誠有禮,如果其父母向他「過兩招」教子心得,他願以擔任Jay演唱會嘉賓作回報,掀全場歡呼。

Jay的家人與女友、圈中好友李幸倪(Gin)、許廷鏗、黃淑蔓、林家謙、Serrini等人都前來尾場睇騷。之前兩晚林明禎於Jay唱完《Versace on the floor》便離場,而尾場林明禎終於開金口,他們手拖手到舞台中間,Jay原本要對她說謝詞,卻緊張得舌頭打結,明禎建議他用普通話,結果Jay將「三晚」說成「三萬」、「嘉賓」說成「揸冰」、「心地好」說成「身體好」,全場爆笑。

►同場加映:【衝出嚟玩】超簡易2小時港島東歌連臣角砵甸乍山郊遊徑路線!從筲箕灣站出發、到終點觀海亭睇海岸靚景

另一位表演嘉MC則與Jay則合唱了《世一》,Jay表示自己曾經為MC寫過一首歌,他感謝MC把歌唱紅了,而那首歌就是《反對無效》,MC表示當時聽到第一句就愛上,希望Jay寫了這歌和《世一》之後,攜手作一首新歌由Jay主唱,Jay笑說:「我會,如果唔太難聽的話。」

於Encore環節,台上大銀幕突然播出「歌神」張學友的打氣短片,連Jay都表示好驚喜。片中學友說:「多謝Jay嘅父母鍾意我,喺Jay面前經常播我啲歌,影響佢聽中文歌,呢個好重要,係我哋身為歌手嘅其中一個功用。我亦要恭喜你哋,我有事想請教,我覺得你哋好成功養育出Jay成為好體面嘅人。我記得第一次見Jay,已經覺得佢非常陽光,一看上去就係可以付託終身、好老實、可以信賴嘅年輕人。我想問你哋點樣教到個仔咁樣?我自己都兩個女,希望有個機會你哋教我,我便去做Jay演唱會嘉賓。」Jay都開心到難以置信。

在結束演唱會後,馮允謙還邀請全場觀眾大合照,卻意外發現歌迷早已預謀,向觀眾秘密派發了手幅,全場高舉「See You Next Time」手幅,預祝他盡快再開演唱會,馮允謙感動萬分。完場後歌迷不肯離場,全場不停踏地大叫「Encore」,Jay再度出場唱《愛斯基摩人之吻》和《How many times》,給歌迷留下了美好回憶。

【延伸閱讀】

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓