西九音樂節|姜濤罕有開腔回應負評風波虛心接受批評 久違一年出11胎新歌《Dummy》玩自嘲

文: 羅志宏
2023.04.03

於西九文化區舉行的第一屆《HKT西九音樂節》昨晚(2日)壓軸一場,其中就有MIRROR成員姜濤傾力演出,連唱多首跳唱歌強勢回歸舞台。這次更是姜濤自1月的叱咤負評風波後,再踏solo台板跳唱,並驚喜首度獻唱11胎新歌《Dummy》。姜濤在完騷後接受傳媒訪問時,就罕有開腔指自己歡迎大家俾多啲意見和批評,更預告將會推出個人服裝品牌!

姜濤於昨晚(2日)的《HKT西九音樂節》強勢回歸舞台,一氣呵成連唱多首跳唱歌,包括久違一年推出的11胎新歌《Dummy》、《鏡中鏡》、《蒙著嘴說愛你》等。雖然姜濤在台上演出時不發一言,未有加插個人發言環節,但就以一貫作風用作品說話,明顯狀態大勇。

完騷後,姜濤接受傳媒訪問時,被問到再踏台板跳唱的感覺,姜濤就直言「希望俾到一個好嘅表演大家睇,所以由今朝一直緊張到依家,希望大家俾多啲意見,令我繼續進步嘅意見。」姜濤亦表示11胎新歌《Dummy》是一隻講「自嘲」的一首歌,編曲更加入了他自己的笑聲,由大家對他的批評,到自己接受負評,原來自己正是「Dummy(傻瓜)」。

之後,姜濤又再強調:「大家多啲批評,真嘅,真嘅,呢個唔係話要去想講晦氣說話,而係我認真去睇返你哋畀我嘅一啲(意見)」另外,被問到早前去日本搞「Secret Project」,姜濤就預告將會推出自己的個人服裝品牌,坦言已構思半年時間,同時感謝古巨基太太Lorraine的幫忙。

►同場加映:【著數慳家王】柴灣名物$35超巨型魚柳包!每日兩點前賣清光 $29足料雞扒包

 

圖片來源:Viu1hk節目截圖

 

西九音樂節|《HKT x 西九音樂節》3月起舉行超過70個節目 為期十二日MIRROR四子、COLLAR、洪嘉豪落實演出!(附購票詳情)

 

活動資訊

  • 活動日期2023年4月2日起 《HKT西九音樂節》
  • 地址 西九龍文化區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓