衛詩雅分享執喼慳位方法 卷蛋式摺衫法+袋中袋 收納整齊又易搵

文: U Magazine
2023.09.21

去旅行固然令人興奮又期待啦!但一諗起要執喼就非常頭痕兼即時拖延症上身。唔知點執先唔會帶漏嘢、可以慳多啲位同整齊啲?呢方面當然要請教一下因為工作關係成日周圍飛嘅藝人衛詩雅(Michelle)啦!不只有慳位嘅捲衫法,仲有其他執喼小秘技㖭!

===========
同場加映:
【家居達人】專家教營造日系簡約風家居 重視平靜 大地色/小盆栽/地燈

===========

列出易忘記帶物品Checklist
開關後大家都報復式去旅行,但出發前執行李永遠都係一件艱巨嘅任務!護膚品、衫褲鞋襪、充電用品……未出發個喼都已經被塞爆!
希望騰出空間裝戰利品返屋企,咁就要請教經常周圍飛、出埠工作嘅衛詩雅(Michelle)「我有個清單,寫好一啲我經常會忘記帶的東西,如叉電綫、防曬乳、拖鞋等等。如果去一啲較熱嘅地方就有泳衣、泳鏡等等。如果係工作又有另外一個清單,跟住清單去執會比較快同唔會執漏。」

Michelle 更笑話,就算乜都唔記得,毛巾及拖鞋都會記得帶:「護照以外,我每次出 trip 都一定要帶毛巾同拖鞋,因為試過用酒店的毛巾及拖鞋之後皮膚敏感。」



Michelle笑話出遊就算唔記得帶其他嘢,都會記得帶毛巾同拖鞋。


至於Michelle出埠經常使用背囊,因為可以騰出雙手顧及行李。


而她的出埠背囊必備書、頸枕、眼罩、少量護膚品、消毒噴霧、牙膏及牙刷。


分享慳位小貼士:卷蛋式摺衫法+袋中袋收納
究竟Michelle有啲乜嘢執喼小貼士分享呢?「我的方法,會先配搭好當日會穿甚麼,上身衣服襯下身嘅褲,之後會將上衣同褲捲在一起,可以一卷卷放在行李箱。」
至於女仔最緊要嘅瓶瓶罐罐護膚品,Michelle會用一個大的多瓶式液體瓶,將護膚品放在一起。「飾物的話,會獨立放在透明zip袋,再用較大的化粧袋放在一起。之後再用更大嘅衣物拉鏈袋將這些放在一起。」至於鞋履就會每隻用大呎寸的zip袋,咁就唔怕整污漕其他嘢啦!


將各類體護膚品放在這個多瓶式的液體瓶內,方便又整潔。


將飾物獨立放在小的zip袋,再用化粧袋作收納。


將所有零碎的物件,放在衣物拉鏈袋。



至於鞋履zip袋逐隻收納好。

將每日襯好的衣服整齊地捲好放在行李箱。



Text/Tabo@chibi
photo/Him
Venue/EMOH®
Wardrobe/MAX&Co. 
Makeup/Kayte Fung
Hair/Wiltam@the salondelotus

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!