隱形戰隊|趙希洛真實身份正式揭盅!竟然與陳展鵬有親密關係 成魔真相曝光全城跌碎眼鏡

文: 羅志宏
2023.04.12

TVB劇集《隱形戰隊》早前在網上掀起「誰是內鬼」的競猜熱潮,答案亦已正式揭盅,內鬼正是阿Yan(趙希洛飾)。趙希洛的真實身份曝光,可謂令全城跌碎眼鏡!而在最新劇情發展,趙希洛原來一直有份殺人,就連當初一直宣稱是英勇殉職的江美儀丈夫,也是死於趙希洛手下...

昨晚(12日)一集講到江美儀被嫁禍殺害鏗少,因而身陷囹圄,陳展鵬前往探望贈慶,更爆出驚天秘密,向江美儀直指當年她丈夫的死並非是英勇殉職,而是一切盡在陳展鵬的掌握之中。原來陳展鵬當年為了向江美儀報仇,派了趙希洛殺害她的丈夫,連捅數刀致死。「御用癲婆」趙希洛心狠手辣的演繹同樣叫觀眾毛骨悚然,殺人後奸險冷笑一刻令人心寒。

整個場口亮點均集中在趙希洛的演出上,以演繹「瘋癲角色」馳名的趙希洛,相關場口再度展現「招牌瘋癲」 Look,「冷笑殺人」樣更是心寒指數爆燈,網民紛紛留言「感覺返晒嚟」: 「啲面部表情真係世界級」、「佢做癲癲地夠生動」、「好啱做小丑女」、「本色演 出」、「咁樣先係我哋認識嘅無知 May」、「估唔到趙希洛個角色咁兇狠!佢演得好 好,尤其是嗰種冷笑同眼神!抵讚」、「真的好看,尤其係阿 Yan」、「一邊耍狠一 邊笑好恐怖」、「Yan 原來是壓軸大主角」,更有網民將她與鄭子誠齊名:「鄭子誠 奸笑一定有陰謀,趙希洛奸笑一定係變態」。

隱形戰隊29集劇透】

【隱形戰隊劇情】第26-30集大結局預告!劉佩玥劉穎鏇慘遭綁架失聯 唐詩詠馬國明苦命收場

 

同場加映:【衝出嚟玩】鰂魚涌電影特技武術道館開幕!變身電影英雄「吊威也」飛翔空中+打壞人/學特務007揸搶


劇情早前揭開阿Yan(趙希洛飾)除了陷Ben Sir(胡諾言飾)於不義,亦是「炸彈狂人」及「幸福學會」兩大案件的幕後黑手!原來阿Yan與匡勝天(陳展鵬飾)是戀人關係,為了幫助被判終身監禁的男友盡早出獄,阿Yan不但考入POTT,更甘願跟足勝天指示進行復仇大計,過程中壞事做盡!

雖然之前一早有網民估中Yan是內鬼,但對於Yan是內鬼真正原因卻全城跌眼鏡,大叫「估佢唔到」:「趙希洛竟然同展鵬有親密關係」、「無知May(趙希洛於《愛回家》的角色)演得好好,之前掩飾得好!」、「唔係畀勝天控制而係幫兇...真係估唔到」、「雖然估到係趙希洛,但以為只係匡對佢有恩,估唔到直情係佢女人」,並大讚《隱形》劇情有心思:「劇情起碼會反轉,會有些少鋪排同連結。」二人的激吻戲更熱爆網成焦點。

雖然內鬼身份正式揭盅,但懸念並未因此減退,皆因阿Yan雖然為了匡勝天犧牲甚多,但表面看似感動的匡勝天似乎暗中有所動作,除不斷推卻阿Yan遠走他方要求外,更在POTT洞悉阿Yan內鬼身份後第一時間提出要將阿Yan送走,面對阿Yan的不捨,匡勝天眼神看似「零真愛」,亦甚是深不可測,似對阿Yan有「用完即棄」之嫌。

趙希洛在黑化之前可算是施展渾身解數,無論是撒嬌、柔情、不捨、扮無辜及奸險冷笑等表情均拿捏到位,終一洗之前「可有可無」污名,網民更直指她升呢:「所以點會行行企企」、「最佳女配角冇理由變二打六」、「御用癲婆升呢御用奸婆,趙希洛做戲愈嚟愈估佢唔到,連觀眾都呃埋。」

對於角色戲份真相大白,趙希洛(Candice)早前受訪時笑言:「係呀,應該可以鬆一口氣,之前啲報道出咗之後,都好多人關心我,當中戴耀明都有Message開解我,好Sweet。」之後Candice還在社交網留言:「大家係咪好surprise呢?隱形戰隊新CP:匡勝天X Yan。好耐冇同Jin Pang合作,上一次同佢合作原來已經係七年前嘅《乘勝狙擊》。七年後大家個樣都冇變,今次我終於唔使暗戀佢啦!」Candice還特別鳴謝Jazz賜予一個如此好玩的角色。

 

圖片來源:TVB、劇集截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓