全球最貴車牌破天荒1.2億成交!因1個原因「呢個數字」超矝貴 大量富豪瘋搶至天價

文: 唐卓寧
2023.04.14

愛車之人少不免希望為自己的私家車配一個心儀號碼,最近,在阿聯酋杜拜一場慈善拍賣會上,就有車牌號碼第一口價為1500萬阿聯酋迪拉姆,最後以5500萬迪拉姆成交,瞬間破紀錄成全球最貴車牌!

最近,一場在阿聯酋杜拜舉行的慈善拍賣會上,車牌號碼「P7」第一口價為1500萬迪拉姆(約3200萬港幤),每當有人出價,觀眾間都會有掌聲響起,而出價亦極速升至超過3000萬迪拉姆(約6400萬港幤),最後以5500萬迪拉姆(約1.17億港元)成交,打破過往「1」號車牌5220萬迪拉姆(約1.11億港元)的紀錄,並打入健力士世界紀錄。而是次拍賣會所得款項將用於「1 Billion Meals Endowment」慈善活動中。

香港亦不時會有車牌拍賣,最貴的車牌號碼「W」以2,600萬港元成交,而排名第二的「R」亦要價2,550萬港元。

來源:HKET
圖片來源:emiratesauction

同場加映:【衝出嚟玩】鰂魚涌電影特技武術道館開幕!變身電影英雄「吊威也」飛翔空中+打壞人/學特務007揸搶

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓