龍師傅話你知!屋企電器易壞都關風水事?! 今年兩個方位易壞電器、點放風水擺設先聚財

文: U Magazine
2023.04.21

風水孖寶同龍師傅又出動喇!今次到訪兩位年青夫婦位於青衣嘅單位,最令兩位頭痛嘅係自從搬咗入去住之後,家電成日無緣無故損壞,而且次數仲愈嚟愈頻繁㖭!究竟同家居風水有冇關係呢?兩位戶主仲有破財情況出現!以上問題就等龍師傅解答啦!


家電易壞
竟與風水有關?!
今次去到兩位戶主位於青衣嘅單位,佢哋搬咗入去後發覺屋企嘅電器成日壞,原來呢方面都同屋企嘅風水及命格有關。龍師傅解釋:「其實呢方面屋企同命格都有關,首先,電器五行屬火,而兩位戶主五行都唔要火,喺唔要火嘅情況下佢哋屋企嘅電器會較容易壞,所以唯有提醒戶主用家電時小心啲。另外,有啲屋某一個角落擺放電器會特別容易壞。但,我哋唔好講到咁複雜先。就以今年為例,東面以及西北面嘅電器特別容易壞。」大家唔想啲電器咁易壞要畀錢修理的話,記得避免將電器擺喺呢兩個方位呀!


龍師傅表示,因為電器喺五行裏面屬火,如果戶主命格係唔要火的話,屋企嘅電器會較容易壞。


原來有啲屋嘅角落擺放電器會容易損壞,今年就要留意東面以及西北面。




在電視機後面掛一串黃繩六帝錢,便可化解電器易壞問題。


再喺電視櫃上,擺放正方形碟並放上8粒白石春。


在電視櫃隔離的高身櫃上擺一杯八分滿的水,便可化解破財問題。

 

聚財物不宜亂擺 易有反效果
除咗家電易壞之餘,兩位戶主亦遇到另一個問題 — 破財。龍師傅表示,最大原因就係呢間屋嘅磁場太亂:「呢間屋嘅磁場影響得比較亂,羅庚支針由大門到房間都不停郁,所以呢間屋好難會有力,而且磁場亂更難以聚氣,聚唔到氣其中一樣嘢就係財運較弱。所以兩位戶主有破財的情況出現。」



龍師傅表示,呢間屋破財的原因是因為磁場太亂,令到間屋唔夠力,而且有破財情況出現。

咁究竟破財屋又點睇呢?師傅講咗其中一樣能夠簡單分辨的方法:「好簡單的,例如入到一間屋太扯風嘅話,咁就係破財屋。好多人會問有風咪好囉、夠通爽。但大家要留意,扯風同通爽係有分別。其實風水的竟思就是要藏風聚水,如果一間屋藏唔到風又聚唔到水,財氣就會沖散。」

究竟點樣去可以催財呢?坊間流傳好多家居風水催財方法,其中一樣就是在大門45度角擺放催財物,咁又係咪每間屋都適合咁做呢?
龍師傅解釋:「其實呢個係好概括嘅講法。而且唔係每間屋都適合咁擺,如果入門嘅45度角係窗台的話,反而會有破財嘅情況。」所以,大家千祈唔好亂擺放水陣呀!

坊間流傳,只要在大門對住的 45 度角,擺放風水物,便有催財之效。但師傅表示,這個說法不完全正確。


坊間說法大門入屋約45度角對住的牆角,然後在地下擺放風水物。但不是催財,而是有聚財的作用。


但如果45度角是窗台的話,不但不能聚財還有破財的危機。


【info】
Facebook:羅雲龍玄學工作室
玄學預約:6876 3689


Text/Theo
Interview/Yuen
Photo/Him

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓