金像獎2023|麥浚龍任頒獎嘉賓高調擺手袋上枱3分鐘搶鏡 大曬逾4萬蚊名牌手袋捱批:賣廣告?

文: 羅志宏
2023.04.17

麥浚龍Gucci|《第41屆香港電影金像獎》頒獎典禮昨晚(16日)在尖沙咀文化中心舉行,出席盛事擔任頒獎嘉賓的藝人麥浚龍(Juno)就成功以一個手袋搶鏡!麥浚龍在頒發「最佳服裝造型設計」獎項時,就將一個價值逾4萬元的名牌手袋放在頒獎枱上,事後遭到不少網民狠批搶鏡。

驚喜現身金像獎頒獎典禮的麥浚龍(Juno)負責頒發的是「最佳服裝造型設計」獎項。Juno甫出場時就提著一個手袋跟身,行到頒獎枱時就第一時間把手袋放上枱,在畫面看來非常搶鏡。以全黑打扮的麥浚龍一貫型格路線,據知枱上的這個名牌手袋是品牌Gucci今年2023年的新品,官網顯示價值港幣40,500元。

根據頒獎典禮流程,麥浚龍在出場至頒獎予得獎者前有長達3分鐘時間將手袋放上枱,事後就被不少網民狂轟不尊重場合,狠批Juno「係咪賣緊廣告?」;同時亦有人力撐此舉無傷大雅,無需過份緊張。

同場加映:【著數慳家王】深水埗$190酒店級牛扒餐附90分鐘任食薯條!必試極鬆軟安格斯封門柳+澳洲M7和牛

 

圖片來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!