香港迪士尼樂園|港媽迪士尼彗星餐廳求搭枱遭年輕人一句話KO!網民爭論聲不斷:冇諗過可以咁拒絕

文: 李紫彤
2023.04.17

相信在迪士尼樂園玩樂一整天後,不少賓客都會想找個地方食飯休息。而近日就有位港媽於晚餐人流高峰時段,在香港迪士尼樂園彗星餐廳尋找座位時,看到有兩位年輕人獨霸四人枱,因此便向他們提出「搭枱」的要求。怎料港媽不但被拒,更被年輕人的一句話變得啞口無聲,港媽隨後於網上發帖分享此事,引來不少網民熱議!

近日,有位港媽於 Facebook 專頁「我真係好鍾意迪士尼資訊分享群」發帖分享自己的經歷,指她有日於香港迪士尼樂園遊玩後,希望於平常少開的「彗星餐廳」食晚餐。由於當時為晚餐人流高峰時間,因此找到位置並不是一件容易事,她表示當時看到有兩位年輕人坐了四人枱,於是她便前往詢問旁邊座位是否有人坐,並希望能夠「搭枱」,誰知年輕人居然回答「冇人坐,不過我唔鍾意同人搭枱,所以你唔好坐落嚟」,令港媽感到驚訝。事件一出,引來不少網民各抒己見,議論紛紛!

有不少網民看不慣年輕人的行為指,「唔鍾意搭枱怕人地有病,食野有聲,咁就唔好出街啦,咁自私都有」、「家教問題唔鍾意唔等如(於)你可以」、「咁多人都係想食完個飯去睇煙花,點解唔可以將就下搭枱食完就走呢?」;雖然也有網民表示不願意「搭枱」是別人的自由,但他們認為該年輕人「實在太冇禮貌」、「佢咁有意見可以去返D(啲)餐廳包檯或包場」,他們都表示不希望和陌生人「搭枱」能夠理解,但年輕人的回答方式實屬令人難堪,表示「佢可以表達得好d(啲)」、「不想搭枱是人之常情。不過那兩個人又說得太直接、太難聽」。

雖然年輕人的行為引來不少負評,但同時亦有網民認為年輕人並沒有做錯,他們表示「迪士尼冇告示話繁忙時間需要坐同一邊或搭枱的,每個人都有自己選擇搭唔搭枱」、「唔鐘意搭枱有唔啱?」、「肯表達自己, 又唔得咩?」,不少網民認為疫情過後,不少人都不習慣與陌生人接觸或坐得近,亦認為位子是年輕人自己找回來的,有權做出這樣的決定,又指「直接表達唔想我覺得冇問題」、「佢哋都幾老實,講個實情比你聽」。


同場加映:【著數慳家王】深水埗$190酒店級牛扒餐附90分鐘任食薯條!必試極鬆軟安格斯封門柳+澳洲M7和牛

 

圖/資料來源:FB@我真係好鍾意迪士尼資訊分享群

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓