香港OL每月$2100深圳租屋住!每日搭3個鐘車返工仍大讚慳錢舒服!附單位圖片

文: 梁穎心
2023.04.19

香港衣食住行樣樣貴,尤其是租金高昂,一人套房隨時要近一萬!近日,有香港女生在Facebook分享,自己在深圳租屋的經歷,月租1900人民幣(約2100港元),連基本家具及電器。女網民在港島區上班,來回車程接近3小時。帖文引來網民熱議,網民大讚即使加上交通費,仍然較香港租屋便宜。

有香港女生在Facebook群組「深圳大灣區吃喝玩樂開心分享區」發文,「愛上深圳、住埋喺深圳」,並分享自己近期在深圳租住的單位。單位鄰近口岸,面積25平米(約260呎)、月租1900人民幣(約2200港元),低層單位便宜200人民幣、包床枱凳及基本電器,如熱水爐、冷氣、抽油煙機等。

該名女網民在港島區上班,單程大約1小時20分鐘,即每日來回近3小時。不過網民稱「都唔係好辛苦,因為住得好近口岸」。從圖片可見,單位乾淨企理,裝修新淨,基本家具頗實用。樓主表示「其實我一個人住冇乜大要求,最緊要就係慳錢而又住得舒服」。

同場加映:【衝出嚟玩】日間船P散團出海玩足7小時!夾船單人報名都得!中環出發/包三餐/酒水任飲

網民反應兩極,有人認為似竹篙灣,單位細,留言質疑「sorry 以為竹篙灣開返」、「隔離營?」、「係咪劏房嚟㗎」、「似病房多一點,這種白色不舒服」。不過,有部分網民支持,表示「最緊要乾淨企理」、「咁嘅價錢,重要近口岸,唔錯」、「望落都好企理 好過香港住劏房」、「你呢個動作,我早在2006年就已經做左」。

授權轉載:Cat HA@Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓