【明星聚會】連詩雅結婚前大搞告別單身派對終極性感 中環酒店打卡做最美準新娘影索爆寫真

文: 羅志宏
2023.04.23

連詩雅(Shiga)與陳家樂將於明日(24日)舉行婚禮,大婚日子之前當然再搞個告別單身派對!連詩雅日前就與一班好閨蜜在香港美利酒店(The Murray Hong Kong)舉行婚前派對,姊妹團包括陳自瑤、梁諾妍、黎紀君等好姊妹,個個都以索爆打扮現身,當中最性感搶鏡的莫過於準新娘連詩雅!

連詩雅與陳家樂的婚禮在即,將要成為人妻的Shiga就在告別單身派對上換足多套靚衫,以終極性感的造型亮相,身穿一件白色大露背的超短裙,大騷42吋白滑長腿,另外又換上一套閃爆的Tube Dress晚裝,V字低胸谷出事業線,養眼程度相當吸睛。

婚前派對的場地佈置非常華麗,有齊粉紅色佈景板、氣球、鮮花,而準新娘連詩雅更準備了花球打卡,不少網民都留言大讚好靚!閨蜜陳自瑤於社交平台分享了當日的靚相,並寫道:「親愛的,要一直幸福快樂!一切盡在不言中!」而梁諾妍就寫道:「係一個好靚嘅bachelorette party,咁多個女仔一齊着靚衫影靚相,一齊扮靚靚,希望你開心,我哋就最開心。我們最美的新娘子,Love you love you and love you!」恭喜晒「Mrs Chan-to-be」!

 

同場加映:【香港周圍遊】尖沙咀6大IG-able打卡位推介!希臘藍白小屋進駐九龍公園+香港文物探知館影相教學

 

圖片來源:IG@各藝人

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓