肥媽自爆曾窮到銀行剩低$36 餐餐茄汁撈飯終靠「呢樣」賺錢養家!鼎爺最潦倒靠雞翼維生?

文: 黃樂恩
2023.05.04

由肥媽、李家鼎及游嘉欣擔任主持的飲食節目《肥媽李鼎》,自開播以來話題性十足,肥媽、鼎爺更不時分享自己的故事。日前肥媽、李家鼎更分別在第5、第6集提到自己最窮困潦倒的時候,以及買樓置業話題,即入內文睇詳情啦!

早前肥媽(Maria Cordero)在節目中提到自己最窮困的時候,當時她的銀行戶口只有$36,但要養6個子女,所以每一日都想辦法如何賺錢,「試過有一日揸住支茄汁同豉油,個仔望住我搖頭,我就點頭,佢話冇餸呀?我話係呀,咁咪茄汁同豉油撈飯囉!」另外,原來肥媽也有試過靠托麵粉養家,當時她一次能托起三包重50磅的麵粉,成功賺到2千多元一個月。

除了肥媽,沒想到鼎爺也有經歷過潦倒的生活,他提到自己年幼時要靠批馬蹄和剝核桃幫補家計,由早上9點剝到晚上6點,非常辛苦。在他最潦倒時更要靠滷水雞翼維生,「廿蚊雞翼食一個禮拜,雞全翼一餐食兩隻,有味咪得囉,最緊要係碗飯之嘛!」

在節目中,三人更提到買樓話題,23歲的游嘉欣表示希望5年內可以上車,「我覺得可以置業係人生高峰。」 而肥媽就透露自己首次置業經過,她表示人生首次置業在30歲時,「有咗6個仔女之後先買,記得用咗28萬買,我好豪㗎」,當時她一次過買兩層,一層412呎,完全是她與家人夢想的家。肥媽續指,「我記得我哋上樓時,細仔係摸住塊牆係咁啜, 全家人第一次買樓,係開心到形容唔到!」

至於鼎爺,今次亦有透露首次置業經過,他表示自己大約在1971年首次置業,「當時去咗台灣工作,6千蚊(人工)一個月,70年代6千蚊好緊要㗎喇。」而鼎爺當時更打長途電話叫母親睇樓,目標是畢架山或美孚一帶,沒想到李媽媽最後作出的決定令他相當崩潰兼反白眼?

來源:HKET東張西望

同場加映:【衝出嚟玩】日間船P散團出海玩足7小時!夾船單人報名都得!中環出發/包三餐/酒水任飲

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓