韋禮安演唱會2023|台灣歌手韋禮安婚後首度香港開騷 驚喜獻唱廣東話版《如果可以》 (附完整歌單)

文: 王庭芝
2023.05.07

台灣創作才子韋禮安今晚(7日)於西九文化區竹翠公園舉行《AXA安盛呈獻:韋禮安「而立之後」演唱會 香港站》,今次是禮安相隔7年再來香港開騷,更是他的婚後首次再開個唱。演唱會晚上約7:15開始,禮安甫登場一口氣連唱3首歌《Sounds of my life》、《See you on Monday》及《轟炸》,炒熱現場氣氛。

之後他用廣東話跟粉絲打招呼:「Hello,大家好我係韋禮安,今日落雨大家依舊來,好感謝你哋。上次來已經是7年前。」他又提到:「爸爸講廣東話,我都好掛住香港,其中最掛住『奶油豬』同『蜜汁叉燒』!」他又說:「上次嚟都未夠30歲,今次嚟已經結咗婚,但有啲嘢唔會變就係我好愛音樂。」

禮安這晚帶來二十多首人氣歌曲,包括《慢慢等》、《狼》、《RIP》、《女孩》等,於encore環節,全晚最後一首歌唱出爆紅的電影《月老》主題曲《如果可以》,第二段更獻唱廣東話版,令歌迷都驚喜萬分,並為這晚演唱會劃上圓滿句號。

韋禮安香港演唱會2023|完整歌單:

  1. Sounds of my life
  2. See you on Monday
  3. 轟炸
  4. 而立
  5. 房客
  6. 慢慢等
  7. RIP
  8. 心醉心碎
  9. Cheap love
  10. 知道
  11. 明天再見
  12. September Snow
  13. Brand new
  14. 迷路
  15. 有沒有
  16. 沉船
  17. 記得回家
  18. 因為愛
  19. 好天氣
  20. 貓咪共和國
  21. 還是會
  22. I wrote a song for you
  23. 世界上最重要的人
  24. 女孩
  25. 如果可以

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓