Chill Club頒獎禮|姜濤語重心長講足5分鐘得獎感言 逐一點評多謝MIRROR十一位隊友引熱議

文: 羅志宏
2023.05.12

ViuTV主辦的第三屆《CHILL CLUB推介榜年度推介22/23》早前在亞洲國際博覽館十號展館舉行,其中MIRROR成員成為獎項大贏家。而獲頒男歌手銀獎的姜濤在台上發表得獎感言時,就一改惜字如金的作風,花了5分鐘時間逐一點評多謝MIRROR十一位隊友,事後卻意外引發罵戰,風波持續。

更新日期:2023.05.12

姜濤於頒獎禮的得獎感言意外引發餘波罵戰,繼泥鯭出言寸爆、由RubberBand發聲明道歉、盧覓雪再發表意見後,人稱「Ben Sir」的香港粵語語言學家歐陽偉豪,日前都在FB寫下56字疑似意有所指,「社會真係死氣沉沉,日日都見到人道歉,仲要同自己粉絲道歉。你喺街hi我,我都未必啋你,仲要同你道歉?星嚟架!」隨後大批粉絲湧入洗板留言,罵戰再度蔓延。

 


更新日期:2023.05.07

姜濤今次再度獲頒「年度男歌手銀獎」,上台發表得獎感言時就先多謝ViuTV、公司等人,並謂「想阻左大家少少時間,因為其實我一開始未諗到講咩,但我頭先臨時喺台下諗,如果有機會攞獎我想講呢一番說話⋯⋯」姜濤續稱「我哋一直以來都好多謝fans、好多謝Management、好多謝MIRROR,但我其實冇喺呢個台度多謝你哋11個隊友⋯⋯」

姜濤由隊長Lokman開始講起,「Lokman,我記得頭幾年我哋有好多好多嘅內部問題,大家睇《調教你MIRROR》都知道,但係我知道經過《調教你MIRROR》之後,你有好努力成為一個隊長,我好respect你,多謝你!」

姜濤其後講到Tiger,「Tiger,雖然《調教你MIRROR》我話同你講每日50句,但係都係一句都冇,但我知道你好有Talent喺電影方面,唱歌方面其實你都好有Talent,所以加油!」姜濤接著講到Jeremy,「Jeremy,你係我最surprise嘅一個人,老實講《全民造星》嘅時候並無太多留意你,但你你係我覺得咁多個成員之中進步得最多最多嘅一位!」

姜濤續道「Alton,我每一次搵你都係傾啲無聊嘢,但係我知道你一直好渴求表現自己嘅機會,我相信你有一日一定會做到」、「Frankie,其實我同Tiger起碼有一句,但係我同你可能一句都冇,但係我知道你仲好努力搵緊自己目標,我相信你比《調教你MIRROR》嘅時候,一定更加更清楚自己目標。」

姜濤再講到,「AK,雖然脾氣都係照舊啦,但係我知道你都好努力好努力咁成為我哋嘅副隊長,所以好尊重你」、「Ian,我Proud of你值得擁有嘅一切,你攞獎我好開心,I love you!」、「Stanley,我知道你好想成為一個演員,我知道你對演戲嘅熱誠,比起在場每一位都更加更加多,所以你一定會成為一個好好嘅演員!」

姜濤繼續語重心長,「阿Jer,我知道你好想做到自己嘅音樂路,一直以來對自己嘅音樂好有堅持,希望你繼續堅持落去,因為我都係咁樣嘅」、「Edan,你實在係一個非常非常全能、努力嘅人,我只可以講我第二佩服你!」

最後,姜濤向Anson Lo道出心底話「第一個(佩服的人),Anson Lo,其實我知道外界成日都會將我哋攞嚟比較,我知道我哋好多嘅支持者會因為我哋會有好多嘅爭拗,我想講我從來冇理過呢啲嘢,我真心由《全民造星》第一日,我哋經歷過好多嘅誤會,但係我永遠都係最信你嘅,你知㗎,所以I love you!」

 

同場加映:【著數慳家王】Living Plaza荔枝角店大減價開倉一律$6!記者直擊平掃美妝/家品/迪士尼精品

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓