Chill Club頒獎禮|MC張天賦與Ash鍾卓穎時隔一年多首度同場 曾傳同逛超市成緋聞對象

文: 羅志宏
2023.05.08

《CHILL CLUB推介榜年度推介22/23》頒獎禮昨晚(7日)在亞洲國際博覽館十號展館舉行,男歌手MC張天賦一開始便捧走兩個獎,成為焦點之一。不過,更具話題的是,MC與一年多前「超市事件」的緋聞對象Ash鍾卓穎激罕同場,令到不少網民表示相當愕然,因而引起熱議。

MC張天賦在頒獎禮憑歌曲《小心地滑 》捧走「Chill Club年度另類歌曲獎」,再贏「Genre of The Year」大獎,風頭一時無兩。而其後,身為ViuTV旗下藝人的Ash(鍾卓穎)就與Yoyo(葛綽瑤)、Sica(何洛瑤)負責頒發新人男女歌手的環節,罕有見到Ash與MC自緋聞後出現於同一場合。雖然在二人未有在鏡頭有直接互動或交集,但亦引起不不少網民熱烈討論。

 

同場加映:【著數慳家王】Living Plaza荔枝角店大減價開倉一律$6!記者直擊平掃美妝/家品/迪士尼精品

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓