YouTuber生日豪派40萬港元!全球都參加得!做齊3步贏1萬美金!

文: 梁穎心
2023.05.09

在YouTube上擁有超過1.51億位訂閱者知名美國YouTuber MrBeast,昨日(5月8日)是他的生日,MrBeast在個人Instagram宣布舉辦抽獎,大派共5萬美元(約40萬港元)!只要轉發加留言即有機會抽中,幸運兒共有5個,即刻去試試手氣喇!

以花式派錢及慷慨大方而聞名的美國YouTuber MrBeast昨日在Instagram上,無預警宣布由發出帖文起計72小時,只要在帖文下留言標記一位朋友,並轉發帖文至Instagram Story,即有機會抽中1萬美元(約78,000港元),幸運兒共有5位。

MrBeast這次的派錢慶生活動,旋即引來多人參與,截止5月9日下午2時已經有超過1666萬人點讚、1999萬人留言。

參加者記得追蹤MrBeast的Instagram帳號,否則屆時若幸運獲獎,MrBeast亦無法以私訊方式通知得獎者及給予獎金。活動預計由MrBeast發文起計72小時內抽出幸運兒,有興趣參加的朋友就快手喇!

來源:Instagram

同場加映:【著數慳家王】Living Plaza荔枝角店大減價開倉一律$6!記者直擊平掃美妝/家品/迪士尼精品

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓