Chill Club頒獎禮|泥鯭@RubberBand網上疑嘲姜濤點評隊友 寸到爆:唱好啲歌先做呢啲小動作啦

文: 羅志宏
2023.05.11

ViuTV主辦得第三屆《CHILL CLUB推介榜年度推介22/23》頒獎禮日前在亞洲國際博覽館曲終人散,事後最被廣泛討論的莫過於MIRROR成員姜濤,在獲頒男歌手銀獎時逐一點評多謝MIRROR十一位隊友,此舉惹來大眾議論紛紛,更有網民發現RubberBand成員泥鯭在FB上留言疑似寸爆「好啲歌先做呢啲小動作啦」!

更新日期:2023.05.11

姜濤於11日傍晚亦似是打破沉默,在IG社交帳戶上傳了一分鐘的「喪笑」黑白片段,並寫上8字「笑一笑,一切都會好」,似乎是新歌《Dummy》的MV精華片段,片中見到姜濤的「又笑又喊」的演繹詭異,相當有藝術性;不少粉絲就解讀為姜濤想大方平息今次風波。

 


更新日期:2023.05.11

頒獎禮餘波繼續,今日(11日)盧覓雪在商台節目《在晴朗的一天出發》開咪時,就似對事件隱晦地發表意見,不吐不快:「我見到另一團人去道歉,做乜嘢呀?呢個世界係咪一定要咁樣㗎?點解?批評唔可以接受嘅?最鍾意批評人,日日我都有批評人,咁即係點呀,我又要道歉呀?要話以下不代表商台立場?黐線!我睇到火都嚟!我學啲人惡人惡相、網上欺凌嗰啲呀。其實我唔係佢哋歌迷,不過我都睇唔過眼要出聲囉!批評一個人,每個人都有佢言論自由。」

盧覓雪續道:「有啲道歉係『我怕咗你囉,我同你道歉囉』,即係息事寧人,費事煩落去,費事有手尾跟...我純粹係側邊見到佢批評佢,一個人因為批評一個人而遭受到一村人、一群人圍攻,問『你做乜批評佢呀?』我覺得呢個現象不可取,人多就聲大,聲大就夠惡?」盧覓雪最後再講:「我年紀大咗,愈見到呢啲嘢我愈刺眼,愈覺得唔舒服,覺得點解要咁?」

節目出街後,粉絲戰場由泥鯭FB湧至《在晴朗的一天出發》的FB專頁留言,「批評要講粗口嗎?」、「唔好用言論自由,鏡安法做擋箭牌,合理左自己的失言」、「批評和攻擊係有分別喎」,短短幾小時已突破700多個留言。


更新日期:2023.05.10

頒獎禮事隔兩日,RubberBand官方社交平台發出聲明,表示對隊友失言而引起的風波感到抱歉,並向各受牽連單位及人士致歉,全文如下:

「對於隊友近日失言而引起的風波,
我們感到非常抱歉。
經過隊友間反覆討論,
今次事件確實得到一場反思,
在仍然堅信社會應要存在自由的言論空間的同時,
我們亦深明表達手法、尊重不同聲音的重要性。

對於是次事件引起之擾攘爭持,
還有浪費了公共媒體資源,
我們希望藉此向各受牽連單位及人士致歉。」

 


頒獎禮餘波落在姜濤的得獎感言,有網民批評似「點評」多過「多謝」,亦有人力撐MIRROR成員兄弟情。而獲頒年度樂隊銀獎的RubberBand雖然缺席當晚頒獎禮,但其鼓手泥鯭似乎都有留意頒獎禮直播,更於當晚在FB帳戶上邊睇邊發接個人意見,內容充滿火藥味,相當直接。

對於姜濤得獎後在台上逐一點評多謝MIRROR十一位隊友,泥鯭就留言嘲諷「多謝說話定係『鼓勵』說話?!WTF?!係咪short X咗?!修哥都講唔出啦」、「攞終身成就獎嘅精神健康狀態」、「歌迷會夾份請個writer同看護俾佢啦要」。

泥鯭其後再將槍口炮轟主辦單位ViuTV,直言:「嘩DLLM 頒唔尷尬,攞唔尷尬,唯有睇嘅尷尬」、「又一個大台的誕生」、「依家諗返當年亞太區最受歡迎男歌手真係”實至名歸”」,由於泥鯭的帖文屬於公開狀態,大批持不同意見的網民互相爭拗,一度引起罵戰。

同場加映:【著數慳家王】Living Plaza荔枝角店大減價開倉一律$6!記者直擊平掃美妝/家品/迪士尼精品

 

 

圖片來源:HKET圖片庫、FB@泥鯭、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓