25歲劉穎鏇出席小西灣活動大騷「最強body」 分享維持身形秘訣奉行186斷食法兼戒一樣嘢

文: 羅志宏
2023.05.13

現年25歲的女藝人劉穎鏇(Tiffany)早前憑著《隱形戰隊》裡的打女形象成功入屋,更獲封「最強body」,人氣急升狂接Job。日前,劉穎鏇就現身小西灣藍灣廣場,為全新開張的概念超市分店擔任開幕禮嘉賓,並為新店進行剪綵儀式,活動上更大方分享維持身形秘訣。

擁有44吋半長腿的劉穎鏇,頻頻在劇中散發健康性感美,被網民譽為「最強body」,笑容甜美的她青春活力與演技兼備,早前劇集中的打女角色更成功入屋,令開幕禮現場出現「鏇風」,吸引大批街坊駐足圍觀及拍照,有圍觀街坊認得 「邢風」, 更大讚Tiffany:「真人身形仲弗過上鏡」。

活動中,Tiffany即席分享保持「最強Body」的秘訣,就是奉行「186斷食法」兼戒糖,平日只會食生果攝取糖份,因此新鮮食材對我來說特別重要。她說:「除咗做運動,飲食都好緊要,因為每日淨係得六個鐘食嘢,所以食物嘅質素好緊要㗎。如果有時間,我都會自己準備簡單嘅低脂午餐,夜晚就多數食肉同菜,所以一有時間我就會去超級市場入貨。」

 

「TASTE X FRESH新鮮生活」小西灣藍灣廣場全新分店

地址: 小西灣藍灣廣埸 1樓 1A舖

營業時間: 上午8時至晚上10時 

 

 

活動資訊

  • 日期2023年5月12日起
  • 地點

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!