光纖Out!3個要用5G寬頻的理由

文: a.Ki
2023.05.16

從前提起家居上網,只會想起固網寬頻,但由登記、格價、查覆蓋、約師傅等拉線、set Wi-Fi,要過五關斬六將才辦得妥,想安坐家中上網真係咁絕望?

用固網寬頻上網,首先你要求神拜佛,希望有光纖直達家中,真相是:舊樓唐樓未必去得到,低密度住宅如村屋一樣要等運到;再到要約師傅上門安裝,師傅未必隨傳隨到,即使上到門拉線都要幾個鐘;又要考量到Router擺放位置會受制於入線位、無法隨心安放。在家上網要由零到有,要花一大輪工夫。

其實光纖已經Out, 5G速度高、時延短,加上網絡覆蓋全面,足以將家居寬頻改朝換代,家居上網問題,一律建議裝5G寬頻。

閂埋房門就無Wi-Fi?加裝5G寬頻唔怕無網上!

固網寬頻一大問題在於條線,光纖入屋之處已決定擺放Router的位置。很多時候,光纖入屋位置千奇百怪,可能在走廊位、可能在客廳最角落,單靠一部Router訊號未必夠覆蓋全屋,轉彎入房已經收少兩格,再關房門連訊號都斷埋,想上網唯有開大房門,但未免少了點私隱。

5G寬頻最大特色,是即插即用,安裝過程簡單方便:入SIM卡、插電、跟步驟按幾下,整個過程跟淥個杯麵差不多,而且家中任何位置都可以安裝,無需拉線,只要收到訊號就用得到。

光纖load空氣?不如加個5G寬頻做後備!

講到訊號,大家總會試過,Wi-Fi訊號收爆,但依然無法上網,網頁都是404 Not Found?有時可能頻寬不足,大家同時上網搶頻寬,網絡一下子應付不了就只有load空氣。

一旦光纖有事,就要約師傅上門檢查,但師傅未必隨時候命,師傅得閒時你未必得閒,隨時今日上不了網、隔兩三日都未必重新上線。

5G寬頻隨時裝隨時用,加裝一個在家做後備,一來可以放在房間自私用;二來可以作家中上網後備方案,最識玩當然是家中一人裝一個,為全家添上和諧。其實現時香港5G覆蓋相當全面,如3香港更加有700MHz + 900MHz頻譜加持,穿透力超強,隨時後備表現好到轉打正選。

5G寬頻直接解救舊樓、村屋

住舊樓住村屋,更加未必每幢都有光纖去到,以前無光纖就可能要用手機做熱點放Wi-Fi,手機容易變得過熱,大大增加電池損耗,同時熱點放Wi-Fi容易令手機Plan爆錶,只會令上網速度慢上加慢。

5G寬頻無需拉線,不怕光纖未到居所,更不用約師傅上門安裝,避免因為生保人登門拜訪而有所尷尬。況且固網拉線過程中可能要鑽穿牆,租樓的話必定不容許。5G寬頻正正可以在不影響樓宇結構或者家居擺設下安裝,尤其適合蝸居、屋內傢俬「佮佮冚」無處拉線的住戶。

 

===========================================================

用數字說話,3香港5G寬頻至抵用:

【推介】睇勻幾家電訊商,3香港5G寬頻性價比最高,平均每月支出最化算,可享數據任用之餘,兼且月費已包5G Router,無需額外租購。重量級用戶當然要選用月費$198的至頂級方案,更可享受真‧無限數據,不會因公平使用原則而限速、降低上網快感。你可到3Shop或聯絡3香港5G專員預約免費上門測試或了解更多,即時投入劃時代5G家居寬頻的行列。

聯絡3香港5G寛頻專員👉:https://bit.ly/44X5OQt
3Shop 地址👉:https://bit.ly/3BrrAOY

資料由客戶提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓