DAISO 100円「隨意黐」垃圾袋 日本主婦大讚好用!

文: U Magazine
2023.05.19

自從膠袋徵費計劃實施之後,屋企少了垃圾袋。最近日本100円店DAISO推出了一款新的垃圾膠袋,賣點是可以「隨處黐」,傷風或鼻敏感的朋友,常常要包雲吞,有了這個應該會很方便!

============
同場加映:
【家居達人】家用風扇清潔、保養小貼士 風扇唔涼點算好?長開過夜易啲壞?

============

這款「隨處黐垃圾袋」(どこでもペタッとゴミ袋 ),100円有18個,除了圖中的和風花紋外,還有英文字母及樹葉pattern。

Size是 23cm x 25cm x 4cm,頂部有雙面膠貼。

可以黐在餐枱、書枱、茶几或床頭櫃等地方,開口很大,很容易掉垃圾,非常方便!

想扔掉的時候,可以將手挽部分穿過袋上的窿(如圖),成袋掉,乾手淨腳!

除了「包雲吞」的朋友啱用,也可以適用於廚房、浴室、戶外活動或放在車上,去日本自駕遊的朋友不妨去DAISO買返包用下!

text/ Katty
photo/ trill

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓