楊茜堯IG罕有發火寫51字嬲爆發洩 一句「我唔出聲唔代表我唔知」惹無限揣測

文: 羅志宏
2023.05.24

藝人楊茜堯(楊怡)與羅子溢(羅仲謙)於2016年結婚,先後誕下一女一子,組成四口之家,不時都會在社交平台上大晒幸福恩愛。今日(24日)下午,楊茜堯就突然在IG網上出po罕有發火,寫下51字憤怒發洩,由於未有透露半點內情,因而惹來網民無限揣測。

楊茜堯(楊怡)在IG平台突然出po,罕有發火寫下51字「當感到憤怒和失望時,可以做啲乜嘢!!!# 一次又一次 #講大話甩大牙 #我唔出聲唔代表我唔知 #唔好問我唔會答你」,大批網民留言關心,紛紛寫下慰問字句。

有網民就推測有可能是二人陷入婚變,惟翻查一星期前的帖文,見到羅子溢在5月14日母親節當日亦有在楊茜堯的帖文下寫道:「母親節快樂,辛苦你了」,不過就未見有全家福合照,僅得楊茜堯與子女的合照。

之後,楊茜堯回覆傳媒查詢時,就表示帖文所講的與老公羅子溢無關,其實是被一個朋友激嬲,因此有感而發出po宣洩情緒。

 

 

同場加映:【衝出嚟玩】葵盛11米高戶外歷奇樂園!22個刺激關卡/全港獨有蜥蝪牆/60米空中飛索

 

圖片來源:IG@楊茜堯

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓