香港迪士尼樂園慈父帶女星球下洗腳消暑惹質疑 網友爆笑提議:想冲腳其實可以去這裏!

文: 辛曦桐
2023.06.06

天時暑熱去主題樂園,想消暑很多人都會選擇走入室內遊樂設施玩一轉,或去附近小食亭買支雪條解解暑。然而近日就有一名網友在網上發文分享自己早前在迪士尼樂園的奇遇,稱遇到了一位爸爸帶著女兒前往樂園明日世界園區星球設施下洗腳消暑。此奇特行為不但惹來眾網友質疑,同時亦引起網友爆笑提議稱:想冲腳其實可以去樂園這裏!

近日,有網友於社交平台Facebook群組「我真係好鍾意迪士尼資訊分享群」上發文分享自己早前在迪士尼樂園的奇遇,並分享了當時照片。照片中兩位光腳的小女孩正在父親陪同下,把腳放到樂園明日世界園區帶有流水設計的星球設施下進行冲洗雙腳的行為。此舉令網友大驚,不禁表示:「咁多年終於知粒星球有咩用!天氣咁熱,爸爸帶你地去洗腳。」

而帖文發佈過後該名父親與女兒們的行為亦受到其他網友的質疑,提到:「乾淨咩?行過啲咪洗手間,整濕手巾/紙巾抹下咪得囉」、「我估啲水應該無換過 隻腳乾淨過啲水」、「就算佢有真係換(水),都好難信」。不過同時亦有網友提出建議,表示想洗腳其實也不一定要在明日世界星球下,稱:「帶佢地去灰熊山個水桶度咪得,叫佢爸爸拉下條繩」,搞笑建議引來不少人讚同。

圖片及資料來源:我真係好鍾意迪士尼資訊分享群、香港迪士尼樂園、HKET

 

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓