8、90後童年回憶殺 加菲貓眨眼有線電話 曾不斷出現法國海灘30年?!

文: U Magazine
2023.06.09

對於一眾00後來說,可能會對家用有線電話感覺陌生。但對8、90後來說,家家戶戶都總有座有線電話,尤其是這款卡通造型的加菲貓眨眼有線電話,曾經陪伴不少人多個煲電話粥嘅夜晚。當有線電話逐漸式微,但法國沙灘竟然出現加菲貓電話蹤影,究竟點解呢?唔通...

============
同場加映:
【家居達人】$12店煮食小幫手 超慳時間+一物多用!

============

80年代熱賣款式

加菲貓(Garfield)是出自美國漫畫家James Robert "Jim" Davis 的手筆,首部作品在1978面世。這隻橙色大貓,憑著咀賤的性格以及圍繞主人阿北及阿的(狗)的日常生活,風靡整個8、90年代,成為當紅的卡通角色,有其嘜頭的周邊產品更是熱賣,當中呢款80年代產物 — 加菲貓造型有線電話,懶洋洋的趴睡,雙眼仲識「眨眨吓」,非常得意可愛。
最近有網民於討論群組開心share這款電話,即時又再成為熱話,有不少網民表示自己屋企曾經都擁有過呢款加菲電話,更有網民搞笑表示:「我記得瘋狂拎起個聽筒,再放返落去睇佢開合眼睛!」、「唔好用的。因為聽筒太短,聽電話時塊面好易碰到個flash掣。」……
不知道,這款電話可曾出現過大家的屋企呢?如果大家都想買番一部回憶一下,於拍賣網站仲可以見到其縱影,價錢大概700至800港元不等。

30年來 法國沙灘不斷出現加菲貓電話
有關加菲貓的討論,除了電影、電視及性別之外,當中最有趣的就是於4年前(2019年)的一則新聞,法國西部Finistere的沙灘,在過去30年來當地沙灘清潔員不斷執到這款加菲貓造型電話,而不知道在哪個海岸飄來的。後來有人找到原因,就是據當地居民表示,80年代一場暴風雨過後,沙灘就開始出現這些電話。因此懷疑這批加菲貓電話,是因暴風關係跌落海中,之後漸漸飄流到沙灘。


Text/Minna

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓