28歲東張女主持黎寬怡疑再度發育谷胸晒比堅尼 被挖6年前得29吋平板身材升級突變34D澎湃上圍

文: 羅志宏
2023.06.07

《東張西望》女主持個個卧虎藏龍,身材出眾不在話下,更有人練成了再度發育的驚人神技。曾以「做訪問做到喊」而聲名大噪的28歲黎寬怡(貓仔),原來一樣禾稈冚珍珠,擁有隱藏級的姣好身材,日前她參與拍攝TVB新劇《非常檢控觀》,激罕谷胸晒比堅尼落水,引起網民火速關注,更挖出她由6年前的29吋平板身材,離奇升級突變34D澎湃上圍!

拍攝中的TVB新劇《非常檢控觀》日前有一場池畔場口,雖然黎寬怡的戲份不多,但就以三點式比堅尼上陣,34D澎湃上圍震懾全場,在泳池上落水盡現洶湧畫面,即使披上毛巾也難掩姣好身材,相當養眼。不過,有留意開《東張西望》的網民就表示,黎寬怡的驕人身材似乎是有再度發育之嫌。

事關黎寬怡於2022年參選《香港小姐再競選》時,就聲稱當時的三圍數字為33.5"、23.5"、35",加上其171cm高的身形,狀態fit爆;同時她亦報稱2017年報名面試港姐時的三圍數字為29"、27"、35.5",尤其上圍明顯由平板身材突變升級。黎寬怡透露她自己靠健康減肥及運動修身,才令身形變好。

現年28歲的黎寬怡,於2017年報名參加《香港小姐競選》,僅獲面試機會而不獲入圍,後來她報讀TVB第29期藝員訓練班,再簽約成為TVB旗下藝人,主力負責《東張西望》外景主持,初入行不時「做訪問做到喊」,連張衛健、黃宗澤、吳卓羲、胡定欣也領教過。

↓ 即睇黎寬怡更多舊相↓ 

同場加映:【香港周圍遊】直擊觀塘全新日式榻榻米風人貓共享空間!25隻嗲人貓咪/日式定食/入場包任飲茶+汽水

 

圖片來源:IG@寬怡、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓