WhatsApp問卷調查詐騙又出現! 趙學而都是受害者:「好心唔好再腥啲嘢嚟呃我啦好嘛」

文: U Magazine
2023.06.19

電話騙徒的手法層出不窮,最近常見的是利用電話短訊做問卷調查,請你幫手答問題,完成之後可以有回報。通常都會獲得小額回報,之後騙徒游說做會員之類,要求投放大量金錢,但最後當然無再收到任何報酬,而投放的錢都不能取回!最近趙學而在Facebook發文,表示收到疑似問卷調查詐騙的電話短訊。

============
同場加映:
【家居達人】家居植物盆栽推介 新手種咩好?專家教防蚊方法、種植4大要點

============

花2分鐘做問卷 可獲$2,000!
趙學而在Facebook上載了一張手機cap圖,是由一個外地的電話發出的短訊:「我有3個Youtube調查問題給你,只需要2分鐘就可以完成,調查結束後我會付給你HK$40-2000。」下面可見有幾條關於Youtube的簡單問題,包括「有無使用Youtube」、「平時睇咩類型嘅Youtube視頻」、「關注Youtube嘅原因係乜」。趙學而表示無奈:「喂呀~阿婆我已經宅到一個點,你哋好心唔好再腥啲嘢嚟呃我啦好嘛」、「我睇咩又關你咩事jack」!

翌日,趙學而在post內貼圖並留言:「今日呢個想約我」,手機cap圖是來自一個+251字頭(即是埃塞俄比亞!)的WhatsApp短訊:「Can we meet the day after tomorrow?」,更留了一個名為希希的聯絡電話。有fans留言:「連埃塞俄比亞都有而婆(趙學而)的fans!」趙學而亦回覆:「(因為喺埃塞俄比亞)唔怪之得要the day after tmr la 飛都要時間!」

更有網民用趙學而的名曲《每隔兩秒》抵死改歌詞留言:「每隔兩秒我都send俾你」!

網民留言:「一開頭真係有少少錢比你賺」
雖然是騙案,但有曾經「上釣」的網民留言:「其實一開頭真係有少少錢比你賺($100-$200)左右,不過之後就會引你課金落去做member!」趙學而問他:「你係member?」網民回答:「當然無啦!」

另外亦有其他網民留言,表示有收過騙徒$50及$30,之後「割禾青!」

雖然,趙學而及大部分網民都好精明,當笑話一則,但都提醒大家一句:「便宜莫貪!小心因小失大!」


text/ Katty
photo/ FB@趙學而 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓