MIRROR經理人花姐出面回應姜濤被爆拍拖 寫18字辟謠穩定姜糖心「大家唔好再為...」

文: 羅志宏
2023.07.02

姜濤被傳與MIRROR御用髮型師Lydia拍拖的緋聞傳出後,頓成熱娛圈焦點,繼姜濤在社交帳戶連po了三個黑屏story,借G.E.M.鄧紫棋的歌曲《受難曲》歌詞發聲後,MIRROR經理人花姐亦出面回應姜濤被媒體報道爆出地下情的事;而姜濤於同日晚上亦開腔正面回應婔聞。

姜濤於2日晚上再度發文,在其IG限時動態引述朋友給他的《聖經》經文《羅馬書12:19》的幾句引文:「親愛的弟兄,不要自己申冤,寧可讓步,聽憑主怒;因為經上記著:『主說:申冤在我,我必報應。』」之後又寫下36字真言安撫姜糖:「我不會被這種不實的報道影響的,接下來會好好準備演唱會,抱歉讓大家擔心了。」

 

MIRROR經理人花姐為姜濤突然被爆出緋聞一事,在其IG社交平台出面澄清,在限時動態寫下18個字為姜濤辟謠:「大家唔好再為一啲失實報道而擔心同勞氣」。

 

同場加映:【香港周圍遊】teamLab期間限定展7月登陸九龍灣!6大展區曝光/鯨魚小山谷/發光波波屋

 

圖片來源:IG@花姐、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓