淘寶智能電蚊拍 實時報數顯示滅蚊數量、$30起買到!

文: U Magazine
2023.07.06

夏天為大地帶來雨水及炎熱天氣之餘,亦帶來大量飛蟲(蚊),最近有網民推介一款備有實時顯示滅蚊數字及誘蚊功能嘅電蚊拍,又平又好用,大家不妨買返一個放喺屋企看門口。

============
同場加映:
【家居達人】專家分享床單小知識! 點樣揀床單?清洗方法+次數?

============

一到夏天,便是大量蚊蟲出沒的季節,屋企確實好需要一個電蚊拍!
最近有網民於群組推介一款顏值高又實用的「智能電蚊拍」,以USB充電,仲可以掛牆及直立擺放,還有紫外燈誘蚊功能,等蚊蟲自動送上門,不用拍到手軟都可以將蚊蟲一「網」打盡。
不過,網民表示其中一個頗吸引的功能,就是在手柄位有一個顯示屏幕,只要每殺一隻蚊便會顯示出數量,更搞笑話:「享受打無雙嘅快感」。於淘寶發現,最平30港元已經有交易。大家不妨考慮買返個放喺屋企看門口。

手柄位置除了顯示電量外,更可顯示蚊拍滅蚊的數量!


備有掛牆式設計,不用擔心小朋友亂玩弄傷。


備有紫外燈誘蚊功能,可當電蚊燈使用。

【info】
淘寶電蚊拍網址:https://tinyurl.com/5n7e5dat

Text/Minna

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓