Subway終身免費食潛艇堡活動再回歸!做1件事可一世免費食Subway?

文: 黎穎琛
2023.07.28

美國連鎖快餐店Subway一向深受打工仔歡迎,係香港都有不少分店,最近Subway推出新的推廣活動,只要客人改名為「Subway」,就有機會一世免費食Subway潛艇堡,相信Subway粉絲聽到都好心動呀!

美國連鎖快餐店Subway於美國最新推出一個推廣活動,粉絲只要改名為「Subway」就有望輕鬆贏得終身免費享用潛艇堡的資格。如果食客願意改名為「Subway」,可在8月1日至4日期間到Subway公司網站登記參加活動。Subway公司將選出一名幸運兒,並向對方支付改名所需的各項費用,以便幸運兒「Subway」能採用這個具有標誌性的新身份。

其實今次已非Subway公司首次推出同類活動,去年科羅拉多州一名男子在背部紋了一個12x12吋的Subway標誌紋身,並專程飛往拉斯維加斯參賽,成功贏得終身免費享用潛艇堡的資格。

雖然終身免費食Subway潛艇堡活動暫時未見在香港推出,但活動反應熱烈,唔知香港Subway將來會否推出類似活動回饋粉絲呢?

 

來源: HKET

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!