69歲肥媽自爆睇跌打因為一個原因失禁 頂唔順師傅大力啪骨:「我條底褲好薄」

文: 羅志宏
2023.08.08

TVB新節目《奇蹟小店》由肥媽夥拍一眾《中年好聲音》唱得之人主持,昨晚(7日)首播第一集有肥媽帶領支嚳儀(支支)走訪兩間特色及經營理念均截然不同、但卻是同樣靠著「信念藏於心內」堅持至今的小店,藉以喚起觀眾的集體回憶。向來語出驚人的肥媽,更在接受師傅診症期間、突然自爆看跌打時會因為一個原因失禁!

肥媽向來語出驚人,今次一樣「語不驚人誓不休」,在鏡頭前突突然自爆看跌打時,會因為頂唔順師傅太大力啪骨而失禁。肥媽直言好怕啪骨的那一下,更對住師傅講:「我條底褲好薄咋呢次,我冇打底嚟,通常睇跌打醫生,我真係帶定個pad(尿墊),因為係啪嗰下會『標尿』...」旁邊的支嚳儀即尷尬大笑。其實,已年屆69歲的肥媽,是六孩之母,有尿滲問題也屬尋常事。

 

節目由有「音樂情人」之稱的鄭子誠擔任聲音導航,第一集肥媽就去到了由「骨二代」梁天柱師傅經營的跌打館。這間跌打館以傳統揉合新潮見稱,保留著上居下舖舊香港特色的這所店舖,以梁師傅女兒最愛粉紅色作主打,並以充滿港式情懷的擺設及設計作裝潢。

 

圖片來源:節目截圖、TVB


同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓