28歲江嘉敏被爆秘戀富貴醫生示範世界級欲擒故縱 自信爆棚「我話冇人追就冇人信啦」

文: 羅志宏
2023.08.16

現年28歲的江嘉敏自2022年與拍拖4年的電競高層男友甩拖分手後,一直享受單身,近日她就被爆出秘戀富貴醫生,疑似蜜運中,甜晒每星期收大大紮花。對此,江嘉敏接受《TVB娛樂新聞台》訪問時,雖然就口裡說不,否認新戀情,但就冧爆甜笑,句句示範世界級欲擒故縱,展示港女教材級的自信爆棚,難掩春風滿面。

有報道爆出江嘉敏秘戀一位專門醫學美容的「富貴醫生」,在IG社交平台頻頻收花晒幸福。江嘉敏受訪時就藏不住嘴角含春,說:「其實唔係嘅,我知大家非常關心我戀愛呢條路,希望各位傳媒可以高抬貴手,寫我都OK,因為自己喺呢行知道發生緊咩事,但身邊好多圈外朋友,無論男男女女,私人生活寫晒出嚟畀全世界睇,好似唔係咁好囉!周邊朋友約咗我食飯,都話嚟緊唔敢同我食飯,因為怕被人影唔知會寫啲咩,今個星期寫醫生朋友,下個星期會唔會寫護士朋友、律師朋友呢?」

全程笑不攏嘴的江嘉敏就示範了世界級欲擒故縱,句句也是教材級的敏自信爆棚表現,說:「我話冇人追就冇人信啦!嘻~都有認識唔同朋友,同唔同朋友了解吓,呢啲嘢唔係話我要就要,隨緣啦!而加專注工作先啦,大家好驚我嫁唔出咩?(瘦咗好多?)瘦唔瘦都有人追嘅,唔同嘅朋友了解吓先啦!我要澄清花的確係唔同朋友送,Fans真係好誇張,想我開心,一星期送一紮畀我,可能有『朋友』見到知我鍾意花,就落力啲送大紮啲。」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓